ویژگی های Zoom Enhanc در گوگل پیکسل 9 چگونه است؟

گوگل روز سه‌شنبه اعلام کرد که قابلیت «Zoom Enhanc» به سری پیکسل 9 پرو می‌آید و برای پیکسل 8 پرو نیز به‌روزرسانی می‌شود. اما پیش از آن، بیایید نگاهی دقیق‌تر به نحوه عملکرد این ویژگی و مثال‌های کاربردی آن داشته باشیم. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، پیمان میلانفر، از اعضای تیم گوگل، […] منبع خبر ویژگی های Zoom Enhanc در گوگل پیکسل 9 چگونه است؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  3
ویژگی های Zoom Enhanc در گوگل پیکسل 9 چگونه است؟

گوگل روز سه‌شنبه اعلام کرد که قابلیت «Zoom Enhanc» به سری پیکسل 9 پرو می‌آید و برای پیکسل 8 پرو نیز به‌روزرسانی می‌شود. اما پیش از آن، بیایید نگاهی دقیق‌تر به نحوه عملکرد این ویژگی و مثال‌های کاربردی آن داشته باشیم.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، پیمان میلانفر، از اعضای تیم گوگل، در توییتی به جزئیات عملکرد Zoom Enhanc پرداخته است. نکته قابل توجه این است که زوم انحنس «اولین مدل انتشار (تصویر به تصویر) است که به طور کامل برای اجرا روی دستگاه طراحی و بهینه شده است.» بر اساس اعلامیه سال گذشته، تصور می‌کردیم این ویژگی مبتنی بر ابر باشد. این قابلیت اولین قدم در جهت توسعه ابزارهای قدرتمند ویرایش برای تصاویر کاربران با استفاده از مدل‌های انتشار روی دستگاه است.

ماهیت مبتنی بر دستگاه Zoom Enhanc، تا حدی دلیل در دسترس نبودن آن برای پیکسل 9 معمولی (با وجود مشخصات قابل قبول) را توضیح می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر فقط برای پیکسل 8 پرو، پیکسل 9 پرو، 9 پرو ایکس‌لارج و 9 پرو فولد در دسترس است. مشابه «ویرایشگر جادویی»، Zoom Enhanc روی تصاویر گرفته شده از هر دستگاهی کار می‌کند. در واقع، این ویژگی درون برنامه Google Photos قرار دارد. هنگامی که برای ویرایش یک عکس اقدام می‌کنید، زوم انحنس در کنار گزینه‌هایی مانند «محو پرتره»، «رفع تاری» و «پاک‌کن جادویی» در تب «ابزار» ظاهر می‌شود. یک نمونه عالی از عملکرد این ویژگی، تصویر مونا لیزا است. تصویر دوم، زوم اپتیکال 5 برابر را نشان می‌دهد.

موارد استفاده دیگر Zoom Enhanc شامل بهبود خواندن تابلوها و نوشته‌های دور از دسترس و تغییر نحوه عکس گرفتن شما با توجه به وجود Zoom Enhanc است. زوم انحنس می‌تواند به جداسازی و بهبود ناحیه مورد نظر کمک کند. یکی دیگر از کاربردهای مفید زوم انحنس، بازبینی تصاویر قدیمی (بالای 20 سال) با رزولوشن پایین است. «تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی یا وب  پیدا می‌کنید، همیشه کیفیت یا رزولوشن بالایی ندارند. اگر اندازه آنها به اندازه کافی کوچک (حدود 1 مگاپیکسل) باشد، می‌توانید آنها را با یا بدون برش، با زوم انحنس بهبود ببخشید.

بنابراین، Zoom Enhanc قابلیتی است که به طور مستقیم روی گوشی‌های پیکسل جدید کار می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا کیفیت تصاویر خود را، از عکس‌های قدیمی گرفته تا خروجی‌های تولید شده توسط ابزارهای تولید متن به تصویر، بهبود بخشند.

برای مشاهده دیگر تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر ویژگی های Zoom Enhanc در گوگل پیکسل 9 چگونه است؟ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow