پاوربانک جدید انکر با فناوری GaN شارژدهی متنوعی را ارائه می‌کند

شرکت انکر با معرفی پاوربانک جدید Prime 65W GaN، گامی دیگر در جهت گسترش سبد محصولات خود برداشته است. این پاوربانک جمع و جور با ظرفیت 9600 میلی‌آمپر ساعت، از تاریخ 20 آگوست (30 مرداد) با قیمت 499 یوان از طریق پلتفرم فروش آنلاین JD.com در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار […] منبع خبر پاوربانک جدید انکر با فناوری GaN شارژدهی متنوعی را ارائه می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  1
پاوربانک جدید انکر با فناوری GaN شارژدهی متنوعی را ارائه می‌کند

شرکت انکر با معرفی پاوربانک جدید Prime 65W GaN، گامی دیگر در جهت گسترش سبد محصولات خود برداشته است. این پاوربانک جمع و جور با ظرفیت 9600 میلی‌آمپر ساعت، از تاریخ 20 آگوست (30 مرداد) با قیمت 499 یوان از طریق پلتفرم فروش آنلاین JD.com در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، این دستگاه به منظور افزایش سهولت استفاده، مجهز به یک صفحه نمایش رنگی 1.3 اینچی بوده و با ابعاد 114.6 در 42 در 43 میلی‌متر و وزن 308 گرم، به راحتی قابل حمل است. هرچند اطلاعات دقیق در خصوص خروجی برق آن هنوز منتشر نشده است، اما پاوربانک Prime 65W به دو پورت USB-C و یک پورت USB-A مجهز شده تا گزینه‌های متنوعی را برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی فراهم آورد.

به کارگیری فناوری GaN در پاوربانک Prime 65W، منجر به افزایش کارایی شارژ و انتقال انرژی می‌شود. این امر با رویکرد کلی صنعت در جهت توسعه راهکارهای شارژ کوچکتر، قدرتمندتر و کارآمدتر همسو است. با انتشار اطلاعات تکمیلی، قابلیت‌های کامل این پاوربانک نوآورانه در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

منبع خبر پاوربانک جدید انکر با فناوری GaN شارژدهی متنوعی را ارائه می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow