پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 7s نسل ۳ معرفی شد

اسنپدراگون 7s نسل ۳، پردازنده‌ی میان‌رده‌ی جدید کوالکام، با بهبود CPU و قدرت پردازش هوش مصنوعی رونمایی شد. به‌گزارش تک‌ناک، کوالکام پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون 7s نسل ۳ را با بهبود عملکرد در پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی و پردازش هوش مصنوعی و نیز صرفه‌جویی در مصرف انرژی رونمایی کرد. کوالکام می‌گوید که این پردازنده از مدل‌های... نوشته پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 7s نسل ۳ معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 7s نسل ۳ معرفی شد

اسنپدراگون 7s نسل ۳، پردازنده‌ی میان‌رده‌ی جدید کوالکام، با بهبود CPU و قدرت پردازش هوش مصنوعی رونمایی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، کوالکام پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون 7s نسل ۳ را با بهبود عملکرد در پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی و پردازش هوش مصنوعی و نیز صرفه‌جویی در مصرف انرژی رونمایی کرد. کوالکام می‌گوید که این پردازنده از مدل‌های زبانی هوش مصنوعی روی دستگاه مانند Baichuan-7B و Llama 2 با یک‌میلیارد پارامتر و عناوین دیگر پشتیبانی می‌کند.

کوالکام بر این باور است که عملکرد پردازنده‌ی مرکزی به‌لطف واحد‌های پردازنده‌ی مرکزی Kryo درحدود ۲۰ درصد افزایش یافته است، همچنین، بهبود ۴۰ درصدی در GPU و بهبود ۳۰ درصدی در عملکرد هوش مصنوعی و صرفه‌جویی ۱۲ درصدی در مصرف انرژی را حاصل می‌کند. اسنپدراگون 7s نسل ۳ خواهد توانست ویژگی‌های بهتر دوربین و فیلم‌برداری حرفه‌ای مانند ISP سه‌گانه‌ی ۱۲ بیتی و sHDR 4K را ارائه دهد.

نئووین می‌نویسد که یکی از ویژگی‌های عکاسی هوش مصنوعی AI Remosaic نام دارد که به شما کمک می‌کند تا عکس‌های شارپ با وضوح بهتر بدون تغییر رنگ و دانه تولید کنید. ویژگی دیگر AI Video Retouch است که کمک می‌کند تا فیلم‌های واضح و پر‌جزئیات و با‌کیفیت ضبط کنید.

مشخصات اسنپدراگون 7s نسل ۳

کریس پاتریک، معاون ارشد و مدیرکل تلفن‌های همراه در کوالکام، درباره‌ی پردازنده‌ی جدید شرکت متبوعش گفت:

اسنپدراگون 7s نسل ۳ با انتخاب ویژگی‌های سری ۷ ازجمله پشتیبانی از هوش مصنوعی روی دستگاه، بهترین ویژگی‌های سری ۷ را به دستگاه‌های میان‌رده‌ی بیشتری می‌آورد. این پلتفرم شاهدی دیگر بر تعهد ما برای ارائه‌ی بهترین تجربه‌های موبایل در هر قیمتی به مصرف‌کنندگان است.

کوالکام اعلام کرد که پردازنده‌ی میان‌رده‌ی جدیدش را در ماه‌های آینده در گوشی‌های ریلمی، سامسونگ، شارپ و شیائومی خواهیم دید. انتظار می‌رود شیائومی اولین شرکتی باشد که در ماه سپتامبر دستگاهی با این پردازنده عرضه می‌کند.

توماس وانگ، مدیرکل ردمی، نیز گفت:

هیجان‌زده‌ایم که اولین شرکتی باشیم تا از اسنپدراگون 7s نسل ۳ در یکی از گوشی‌های تلفن‌همراه خود استفاده می‌کنیم. پردازنده‌ی میان‌رده‌ی جدید کوالکام معیارهای جدیدی برای عملکرد در کلاس خود تعیین می‌کند و مشتاقیم که مشتریان ما قابلیت‌های گسترده‌ی آن ازجمله هوش مصنوعی پیشرفته‌ی روی دستگاه و تجربه‌های بازی جذاب و عکاسی خیره‌کننده را تجربه کنند.

نوشته پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 7s نسل ۳ معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow