پوکو بادز X1: هدفون بی‌سیم جدید پوکو با قابلیت حذف نویز فعال

شرکت پوکو پس از انتشار تصاویر لو رفته از هدفون بی‌سیم جدید خود تحت عنوان «پوکو بادز ایکس 1» (Poco Buds X1)، بالاخره این محصول را به صورت رسمی در هند عرضه کرد. این هدفون بی‌سیم به قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی تا 40 دسی‌بل و باتری با عمر مفید 36 ساعت همراه با کیس […]

۱۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  3
پوکو بادز X1: هدفون بی‌سیم جدید پوکو با قابلیت حذف نویز فعال

شرکت پوکو پس از انتشار تصاویر لو رفته از هدفون بی‌سیم جدید خود تحت عنوان «پوکو بادز ایکس 1» (Poco Buds X1)، بالاخره این محصول را به صورت رسمی در هند عرضه کرد. این هدفون بی‌سیم به قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی تا 40 دسی‌بل و باتری با عمر مفید 36 ساعت همراه با کیس شارژ مجهز هستند. همچنین، با تنها 10 دقیقه شارژ می‌توان تا دو ساعت از این هدفون استفاده کرد.

پوکو بادز X1 دارای استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP54 بوده و هر یک از گوشی‌های آن به یک درایور تیتانیومی 12.4 میلی متری و دو میکروفون مجهز به کاهش نویز باد تا سرعت 6 متر بر ثانیه مجهز شده است. عمر باتری خود گوشی‌ها نیز تا 7 ساعت اعلام شده است.

پوکو بادز X1

این هدفون از کنترل‌های لمسی، بلوتوث نسخه 5.3 و قابلیت اتصال سریع گوگل پشتیبانی می‌کنند. از نظر کدک‌های صوتی نیز پشتیبانی از SBC و AAC را ارائه می‌دهند. همچنین، یک حالت بازی با تأخیر کم تا 60 میلی ثانیه و قابلیت تنظیم اکولایزر سفارشی همراه با چندین تنظیم از پیش تعریف شده در پوکو بادز X1 وجود دارد.

فروش اولیه پوکو بادز X1 از تاریخ 5 اوت (15 مرداد) ساعت 12 ظهر به وقت محلی هند آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را با قیمت 1699 روپیه (حدود 20 دلار) از طریق فلیپ کارت خریداری کنند.

پوکو بادز X1 با ارائه ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال، باتری با عمر طولانی، درایورهای باکیفیت و قیمت مناسب، می‌تواند گزینه جذابی برای کاربرانی باشد که به دنبال یک هدفون بی‌سیم با ارزش خرید بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow