پوکو برای اولین بار یک مدل اولترا را روانه بازار خواهد کرد

در آینده‌ای نزدیک، پوکو قصد دارد کاری را انجام دهد که قبلاً انجام نداده است، و آن هم عرضه یک گوشی اولترا است. سری پوکو F7 به زودی عرضه خواهد شد و ما منتظر رونمایی از پوکو F7 و پوکو F7 پرو بودیم. اما حالا اتفاقی جدید رخ داده است. به لطف اطلاعاتی که از […]

۰۱ آبان , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  5
پوکو برای اولین بار یک مدل اولترا را روانه بازار خواهد کرد

در آینده‌ای نزدیک، پوکو قصد دارد کاری را انجام دهد که قبلاً انجام نداده است، و آن هم عرضه یک گوشی اولترا است. سری پوکو F7 به زودی عرضه خواهد شد و ما منتظر رونمایی از پوکو F7 و پوکو F7 پرو بودیم. اما حالا اتفاقی جدید رخ داده است.

به لطف اطلاعاتی که از پایگاه داده اتحادیه جهانی سازمان‌های تأسیسی ارتباطات (IMEI) به بیرون درز کرده، وجود مدلی با نام پوکو F7 اولترا تأیید شده است. این گوشی با شماره مدل 24122RKC7G به همراه مدل پوکو F7 پرو در لیست پایگاه داده مذکور ثبت شده است که نشان از رونمایی قریب الوقوع آن دارد. اکنون، سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا سری F7 شامل سه عضو خواهد بود یا مدل معمولی حذف شده و فقط شاهد عرضه مدل‌های پرو و اولترا خواهیم بود؟

شماره مدل پوکو F7 اولترا و پوکو F7 پرو به طور رسمی در پایگاه داده IMEI اتحادیه GSMA ظاهر شده‌اند. این اولین اول است که پوکو اعلام می‌کند یک گوشی با پسوند “اولترا” عرضه خواهد کرد.

نکته جالب اینکه، شماره مدل اولترا نشان می‌دهد که این گوشی در واقع نسخه تغییر نام یافته‌ای از ردمی K80 خواهد بود؛ محصولی که قرار است از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 نیرو گرفته و به یک صفحه نمایش اولد 2K تخت ساخته شده توسط TCL مجهز باشد.

هنوز مشخصات دیگری از پوکو F7 اولترا مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری در هفته‌های آینده فاش شود، پس همچنان منتظر اخبار بیشتر بمانید و با ما در دیجی رو همراه باشید.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow