پیکسل واچ ۳ با کمترین تغییرات درمقایسه‌با نسل قبلی معرفی می‌شود

گوگل مشخصات ساعت هوشمند جدید خود، پیکسل واچ ۳ را منتشر کرد. این ساعت تغییرات چندانی درمقایسه‌با نسل قبلی نکرده است و از همان تراشه و رم و فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. به‌گزارش تک‌ناک، آخرین جزئیات باقی‌مانده از پیکسل واچ ۳ که هنوز فاش نشده بود، اکنون با تأیید پردازنده و رم منتشر شد. گزارش... نوشته پیکسل واچ ۳ با کمترین تغییرات درمقایسه‌با نسل قبلی معرفی می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
پیکسل واچ ۳ با کمترین تغییرات درمقایسه‌با نسل قبلی معرفی می‌شود

گوگل مشخصات ساعت هوشمند جدید خود، پیکسل واچ ۳ را منتشر کرد. این ساعت تغییرات چندانی درمقایسه‌با نسل قبلی نکرده است و از همان تراشه و رم و فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

به‌گزارش تک‌ناک، آخرین جزئیات باقی‌مانده از پیکسل واچ ۳ که هنوز فاش نشده بود، اکنون با تأیید پردازنده و رم منتشر شد. گزارش جدید اندروید هدلاینز شایعه‌ی قبلی درباره‌ی استفاده‌ی پیکسل واچ ۳ از همان تراشه‌ی اسنپدراگون ویر ۵۱۰۰ کوالکام و ‌پردازنده‌ی Cortex M33 معرفی‌شده با نسخه‌ی قبلی را تأیید می‌کند. همچنین، ساعت جدید گوگل ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت.

9to5google می‌نویسد که بر‌اساس اطلاعات پیشین از منابع خرده‌فروشی، گوگل عمر باتری ۲۴ ساعته با صفحه‌نمایش همیشه‌روشن و ۳۶ ساعت با روشن‌بودن حالت صرفه‌جویی باتری را برای مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ وعده می‌دهد.

ناگفته نماند که تأیید شده است مدل ۴۱ میلی‌متری با باتری ۳۰۷ میلی‌آمپر‌ساعتی و مدل ۴۵ میلی‌متری با باتری ۴۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی معرفی خواهد شد. صفحه‌نمایش پیکسل واچ ۳ از نرخ نوسازی تطبیقی ۱ تا ۶۰ هرتز بهره می‌برد. نرخ نوسازی ۱ هرتز برای صفحه‌نمایش همیشه‌روشن (AOD) در نظر گرفته شده است که شدت روشنایی آن از ۱ تا ۲۰۰۰ نیت قابلیت تنظیم دارد.

نوشته پیکسل واچ ۳ با کمترین تغییرات درمقایسه‌با نسل قبلی معرفی می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow