کشف نوار جست‌وجوی جدید در رابط کاربری One UI 7 سامسونگ

در نسخه‌ی جدید رابط کاربری سامسونگ، یعنی One UI 7، نوار جست‌وجو در پایین کشو برنامه‌ها اضافه شده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا به‌سرعت برنامه‌های مد‌نظرشان را پیدا کنند. به‌گزارش تک‌ناک، پس از افشای تصاویری که صفحه‌ی قفل One UI 7 را نشان می‌داد، حالا تصویر دیگری منتشر شده است که این... نوشته کشف نوار جست‌وجوی جدید در رابط کاربری One UI 7 سامسونگ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
کشف نوار جست‌وجوی جدید در رابط کاربری One UI 7 سامسونگ

در نسخه‌ی جدید رابط کاربری سامسونگ، یعنی One UI 7، نوار جست‌وجو در پایین کشو برنامه‌ها اضافه شده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا به‌سرعت برنامه‌های مد‌نظرشان را پیدا کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، پس از افشای تصاویری که صفحه‌ی قفل One UI 7 را نشان می‌داد، حالا تصویر دیگری منتشر شده است که این بار کشو برنامه‌های بازطراحی‌شده را به‌نمایش می‌گذارد. براساس این تصویر، کشو برنامه‌های One UI 7 اکنون نوار جست‌وجو را در بخش پایین خود دارد. کشو برنامه و صفحه‌ی اصلی تم سفارشی دارند که با استفاده از قابلیت پالت رنگ اندروید روی آیکون‌ها اعمال شده است.

نکته‌ی مهم این است که چند ماه پیش شایعه شده بود که سامسونگ با استفاده از One UI 7 مبتنی‌بر اندروید ۱۵، به کشو برنامه‌ی اسکرول عمودی تغییر خواهد داد. بااین‌حال در حدیدترین تصاویر، کشو برنامه همچنان به‌صورت افقی اسکرول می‌شود که مشابه نسخه‌های فعلی One UI است.

کشف نوار جستجوی جدید در One UI 7

انتقال نوار جست‌وجو به قسمت پایین صفحه برای تسهیل استفاده با یک دست در اولویت قرار دارد. سامسونگ در سال ۲۰۱۸ رابط کاربری تاچ‌ویز (TouchWiz) را با One UI جایگزین کرد تا کار با گوشی با یک دست را بهبود ببخشد. پیش‌از‌این، شایعات درباره‌ی رابط کاربری دوربین One UI 7 نیز نشان می‌داد که سامسونگ از رابط کاربری دوربین مناسب برای استفاده با یک دست بهره خواهد برد.

نئووین می‌نویسد که افشاگری‌های قبلی نشان می‌دهد که به‌روزرسانی One UI 7 الهام‌گرفته‌شده از iOS 18 اپل و HyperOS شیائومی است. همچنین، انتظار می‌رود که One UI 7 انیمیشن‌ها را بسیار روان‌تر کند و قابلیت شخصی‌سازی آیکون‌های برنامه و پوشه با استفاده از تصاویر شخصی از گالری را برای کاربران فراهم آورد.

همچنین، احتمالاً سامسونگ نسخه‌ی اختصاصی خود از داینامیک آیلند اپل را در One UI 7 ارائه کند. در‌واقع کاربری با نام theonecid در شبکه‌ی اجتماعی X، تصویری منتشر کرده که نشان‌دهنده‌ی نمایشگر وضعیت باتری قرصی‌شکل در پنل اعلانات One UI 7 است که با کاهش شارژ باتری تغییر رنگ می‌دهد.

علاوه‌براین، ممکن است شاهد بازطراحی آیکون‌ها و اتخاذ عناصر طراحی گردتر در نسخه‌ی بعدی One UI باشیم. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ انتشار نسخه‌ی بتای باز One UI 7 را به‌تعویق انداخته و ممکن است در هفته سوم ماه آگوست این کار را انجام دهد.

نوشته کشف نوار جست‌وجوی جدید در رابط کاربری One UI 7 سامسونگ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow