کلید معمای انفجار پیجرها در این کشور است

سازنده پیجر تایوانی دیروز منکر آن شد که انفجار دستگاه‌هایی که تولید کرده هزاران نفر در لبنان را زخمی کرده است. شرکت گلد آپولو اعلام کرد که این دستگاه‌ها تحت مجوز شرکتی به نام BAC، مستقر در بوداپست، پایتخت مجارستان ساخته شده‌اند. اما داستان این پیجرها، ساخت‌شان و چگونگی ورود به لبنان چیست؟ یک منبع ارشد امنیتی لبنانی به رویترز گفته است که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، موسوم به موساد که سابقه طولانی در انجام عملیات تروریستی در نقاط مختلف جهان دارد، ماه‌ها قبل از انفجارهای روز سه‌شنبه مواد منفجره‌ای را در داخل پیجرهایی که توسط حزب‌الله وارد شده بودند، کار گذاشته بود. چندین منبع مختلف هم به رویترز گفته‌اند که این نقشه به‌نظر می‌رسد ماه‌ها در حال طراحی بوده است.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  4
کلید معمای انفجار پیجرها در این کشور است

سازنده پیجر تایوانی دیروز منکر آن شد که انفجار دستگاه‌هایی که تولید کرده هزاران نفر در لبنان را زخمی کرده است.

شرکت گلد آپولو اعلام کرد که این دستگاه‌ها تحت مجوز شرکتی به نام BAC، مستقر در بوداپست، پایتخت مجارستان ساخته شده‌اند. اما داستان این پیجرها، ساخت‌شان و چگونگی ورود به لبنان چیست؟

یک منبع ارشد امنیتی لبنانی به رویترز گفته است که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، موسوم به موساد که سابقه طولانی در انجام عملیات تروریستی در نقاط مختلف جهان دارد، ماه‌ها قبل از انفجارهای روز سه‌شنبه مواد منفجره‌ای را در داخل پیجرهایی که توسط حزب‌الله وارد شده بودند، کار گذاشته بود. چندین منبع مختلف هم به رویترز گفته‌اند که این نقشه به‌نظر می‌رسد ماه‌ها در حال طراحی بوده است.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow