کنسول‌ها همچنان اصلی‌ترین بخش تجارت پلی‌استیشن خواهند بود

مدیرعامل جدید مشترک سونی اعلام کرد که کنسول‌ها همچنان هسته‌ی اصلی تجارت این شرکت خواهند بود؛ اما سونی به توسعه و ارائه‌ی بازی‌ها روی سایر پلتفرم‌ها نیز ادامه خواهد داد. به‌گزارش تک‌ناک، هیدئاکی نیشینو، مدیرعامل گروه کسب‌وکار پلتفرم سونی‌، اخیراً در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی ژاپنی Nikkei درباره‌ی ارزش کنسول‌های پلی‌استیشن در تجارت سونی توضیح داد. […] نوشته کنسول‌ها همچنان اصلی‌ترین بخش تجارت پلی‌استیشن خواهند بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  4
کنسول‌ها همچنان اصلی‌ترین بخش تجارت پلی‌استیشن خواهند بود

مدیرعامل جدید مشترک سونی اعلام کرد که کنسول‌ها همچنان هسته‌ی اصلی تجارت این شرکت خواهند بود؛ اما سونی به توسعه و ارائه‌ی بازی‌ها روی سایر پلتفرم‌ها نیز ادامه خواهد داد.

به‌گزارش تک‌ناک، هیدئاکی نیشینو، مدیرعامل گروه کسب‌وکار پلتفرم سونی‌، اخیراً در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی ژاپنی Nikkei درباره‌ی ارزش کنسول‌های پلی‌استیشن در تجارت سونی توضیح داد. او در پاسخ به این پرسش که «پلی‌استیشن چه ارزشی برای سونی دارد؟» گفت:

فکر می‌کنم با دستگاه‌های موبایل، بسیاری از بازی‌ها تبلیغات نمایش می‌دهند و اجرای بازی‌ها در کامپیوترهای شخصی سخت است. بااین‌حال با پلی‌استیشن، به‌محض اینکه آن را روشن می‌کنید، می‌توانید محتوایی که خریده‌اید، بلافاصله تجربه کنید… فروشگاه پلی‌استیشن تجربه‌ی خرید کاربرپسندی ارائه می‌دهد؛ زیرا محصولات به‌‌طور ساده و درک‌پذیر چیده شده‌اند.

نیشینو در‌ادامه بیان کرد که سونی در حال افزایش سهم خود از بازار کلی بازی‌ها از‌طریق توسعه‌ی محتوا برای کامپیوترهای شخصی است. وی گفت:

بی‌شک کنسول‌ها هسته‌ی اصلی تجارت ما خواهند ماند؛ اما با انتشار بازی‌ها برای پلتفرم‌هایی غیر از کنسول، می‌توانیم به طیف گسترده‌تری از مشتریان دسترسی پیدا کنیم.

او در پایان تأکید کرد که سونی به توسعه و انتشار بازی‌ها برای سایر پلتفرم‌ها ادامه خواهد داد تا بتواند مشتریان بیشتری جذب کند.

سونی فردا از PS5 Pro رونمایی خواهد کرد

یوروگیمر می‌نویسد که اوایل امسال یکی دیگر از مدیران سونی، هرمن هالست، اظهار کرد که غول فناوری ژاپنی قصد دارد بازی‌های سرویس‌محور خود مانند Helldivers 2 و Concord را هم‌زمان روی کامپیوترهای شخصی و کنسول پلی‌استیشن منتشر کند. بااین‌حال، بازی‌های تک‌نفره و داستان‌محور اصلی این شرکت ابتدا روی کنسول منتشر خواهند شد.

طبق گفته‌ی هالست در ماه می، این استراتژی به سونی کمک می‌کند تا بازیکنان بیشتری را به خرید کنسول‌های پلی‌استیشن ترغیب کند.او افزود:

ما فرانچایزهای بزرگ خود را به مخاطبان جدید معرفی می‌کنیم و در حال یافتن مخاطبان جدیدی هستیم که احتمالاً به بازی‌کردن نسخه‌های بعدی روی پلتفرم پلی‌استیشن علاقه‌مند خواهند شد.

درادامه، هالست اظهار کرد که سونی امید زیادی به این استراتژی دارد و امیدوار است که این روش بتواند بازیکنان جدیدی را به خانواده‌ی پلی‌استیشن وارد کند و در‌نهایت آن‌ها را به‌سمت خرید کنسول‌ها سوق دهد.

هفته‌ی گذشته سونی کنسول پلی‌استیشن ۵ پرو را پس از شایعات بسیار رسماً معرفی کرد. این نسخه‌ای دیجیتالی از پلی‌استیشن ۵ قرار است که از ۷ نوامبر (۱۶ مهر) با قیمت ۷۰۰ دلار دلار عرضه شود. پیش‌فروش این کنسول نیز از ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) آغاز خواهد شد.

نوشته کنسول‌ها همچنان اصلی‌ترین بخش تجارت پلی‌استیشن خواهند بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow