کنسول جدید Analogue 3D با پشتیبانی از بازی‌های نینتندو ۶۴ معرفی شد

کنسول Analogue 3D که نسخه‌ای مدرن از Nintendo 64 است، در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. به گزارش تکناک، این کنسول که ۲۴۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده، با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K و داشتن حالت‌های مختلف نمایش برای شبیه‌سازی صفحه‌های CRT طراحی شده است. کاربران می‌توانند از ۲۱ اکتبر ۲۰۲۴ این کنسول را پیش‌خرید […] نوشته کنسول جدید Analogue 3D با پشتیبانی از بازی‌های نینتندو ۶۴ معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 09:00
 0  5
کنسول جدید Analogue 3D با پشتیبانی از بازی‌های نینتندو ۶۴ معرفی شد

کنسول Analogue 3D که نسخه‌ای مدرن از Nintendo 64 است، در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک، این کنسول که ۲۴۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده، با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K و داشتن حالت‌های مختلف نمایش برای شبیه‌سازی صفحه‌های CRT طراحی شده است. کاربران می‌توانند از ۲۱ اکتبر ۲۰۲۴ این کنسول را پیش‌خرید کنند.

در این ارتباط Verge گزارش داد کنسول جدید Analogue از فناوری FPGA استفاده می‌کند که آن را کاملاً با تمامی کارتریج‌های N64 سازگار می‌کند و همچنین بدون نیاز به محدودیت‌های منطقه‌ای کار می‌کند.

علاوه بر این، کنسول به بلوتوث، چهار پورت کنترلر اصلی، دو پورت USB و یک اسلات کارت SD مجهز است. همچنین، سیستم‌عامل جدیدی با نام 3D OS برای این دستگاه معرفی شده است.

کنسول Analogue 3D که نسخه‌ای مدرن از Nintendo 64 است، در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. این کنسول ۲۴۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

کنترلر کنسول Analogue 3D به طور جداگانه به فروش می‌رسد و قیمت آن ۳۹.۹۹ دلار خواهد بود. این کنترلر که توسط 8bitdo طراحی شده، بدون شاخه سوم کنترلرهای کلاسیک N64 بوده و با Switch، Android و PC نیز سازگار است.

این خبر در زمانی می‌آید که دیگر کنسول‌های جدید مانند PS5 Pro از سونی و کنسول جدید نینتندو نیز در راه هستند.

این کنسول فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های قدیمی فراهم می‌کند تا تجربه نینتندو ۶۴ را با گرافیک بهبودیافته و ویژگی‌های مدرن داشته باشند.

نوشته کنسول جدید Analogue 3D با پشتیبانی از بازی‌های نینتندو ۶۴ معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow