کیس کامپیوتر آکواریومی GT502 Horizon ایسوس معرفی شد

ایسوس کیس کامپیوتر جدید GT502 Horizon را معرفی کرد. این کیس با طراحی نظامی و استفاده از شیشه‌های نشکن، ظاهری جذاب و مدرن دارد. به‌گزارش تک‌ناک،‌ ایسوس با معرفی کیس GT502 Horizon، نسخه‌ای ارتقایافته و شخصی‌سازی‌شده از طراحی محبوب O-11 Dynamic را ارائه کرده است. این کیس با الهام از معماری پانوراما یا همان طراحی […] نوشته کیس کامپیوتر آکواریومی GT502 Horizon ایسوس معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  5
کیس کامپیوتر آکواریومی GT502 Horizon ایسوس معرفی شد

ایسوس کیس کامپیوتر جدید GT502 Horizon را معرفی کرد. این کیس با طراحی نظامی و استفاده از شیشه‌های نشکن، ظاهری جذاب و مدرن دارد.

به‌گزارش تک‌ناک،‌ ایسوس با معرفی کیس GT502 Horizon، نسخه‌ای ارتقایافته و شخصی‌سازی‌شده از طراحی محبوب O-11 Dynamic را ارائه کرده است. این کیس با الهام از معماری پانوراما یا همان طراحی آکواریومی، فضایی وسیع و دیدنی برای نمایش سخت‌افزار شما فراهم می‌کند.

تامزهاردور می‌نویسد که GT502 Horizon با پشتیبانی از حداکثر ۱۳ فن خنک‌کننده و رادیاتور ۳۶۰ میلی‌متری در محفظه‌ی عقب، قابلیت خنک‌کنندگی بسیار زیادی ارائه می‌دهد. همچنین، این کیس با طراحی خشن و صنعتی ظاهری قدرتمند و جذاب دارد.

این کیس را می‌توان به‌عنوان برادر دوقلوی مدل قبلی GT502 دانست، با این تفاوت که GT502 Horizon قابلیت شخصی‌سازی بیشتری را ازطریق کیت نورپردازی ARGB سفارشی ارائه می‌دهد. این کیت که جداگانه فروخته می‌شود، با نوارهای نور L شکل در قسمت بالا و پایین پنل جلو، جلوه‌ای خیره‌کننده به کیس می‌بخشد.

GT502 Horizon از مادربردهای ATX و خنک‌کننده‌های CPU با ارتفاع حداکثر ۱۶۳ میلی‌متر پشتیبانی می‌کند. همچنین، فضای کافی برای نصب کارت گرافیک تا طول ۴۰۰ میلی‌متر و منبع تغذیه تا ۲۰۰ میلی‌متر در نظر گرفته شده است. این کیس چهار محفظه‌ی درایو برای نصب هارد دیسک و SSD است.

طراحی دو‌محفظه‌ای این کیس مشابه مدل محبوب O11 Dynamic، امکان مدیریت بهتر کابل‌ها و جریان هوای بهینه را فراهم می‌کند. اجزای اصلی سیستم (مانند مادربرد و پردازنده و کارت گرافیک) در محفظه‌ی جلویی و اجزای جانبی (مانند منبع تغذیه و درایوها) در محفظه‌ی عقبی قرار می‌گیرند.

کیس کامپیوتر آکواریومی GT502 Horizon ایسوس
کیس کامپیوتر آکواریومی GT502 Horizon ایسوس
کیس کامپیوتر آکواریومی GT502 Horizon ایسوس

این کیس از سیستم خنک‌کنندگی بسیار انعطاف‌پذیری بهره می‌برد که شامل چهار ریل فن است. هر ریل می‌تواند حداکثر سه فن را در خود جای دهد و امکان نصب در قسمت بالا، پایین، پهلو و محفظه عقب کیس را دارد. این طراحی پشتیبانی از تا ۱۳ فن ۱۲۰ یا ۱۴۰ میلی‌متری را فراهم می‌کند. همچنین، امکان نصب رادیاتور روی هر‌یک از این ریل‌ها وجود دارد. این ویژگی‌ها کیس را به گزینه‌ای ایدئال برای اورکلاکرها و افراد خواهان سیستم خنک‌کنندگی قدرتمند تبدیل کرده است.

یکی از ویژگی‌های متمایز GT502، ریل فن چند‌منظوره در محفظه‌ی عقب آن است. این ریل به شما امکان می‌دهد تا بین نصب رادیاتور ۳۶۰ میلی‌متری و سه فن ۱۲۰ یا دو فن ۱۴۰ میلی‌متری و سه هارد درایو یا SSD به‌دلخواه خود یکی را انتخاب کنید. همچنین، با‌توجه‌به طراحی خاص پایه‌های نصب، می‌توانید حداکثر ۶ فن را تنها در محفظه‌ی عقب جای دهید.

سیستم تهویه‌ی این کیس نیز به‌گونه‌ای طراحی شده است که از خنک‌کنندگی بهینه‌ی سخت‌افزار شما مطمئن شود. پنل‌های مشبک در قسمت بالا، پایین و سمت راست کیس به‌همراه سه باکس تهویه‌ی مجزا که اطراف منبع تغذیه و درایوها و ریل فن عقب را پوشش می‌دهند، جریان هوای بسیار خوبی را در کیس به جریان می‌اندازند.

نوشته کیس کامپیوتر آکواریومی GT502 Horizon ایسوس معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow