گلکسی اس 25 اولترا حافظه رم بیشتری خواهد داشت

هفته گذشته برخی اخبار منتشر شده حاکی از آن بودند که ظرفیت باتری گلکسی اس 25 اولترا همانند نسل قبلی خود، 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود که در مقایسه با سایر گوشی‌های پرچمدار و با توجه رقابت فشرده‌ای که در بازار گوشی‌های هوشمند وجود دارد، چندان امیدوار کننده به نظر نمی‌رسد. اما امروز خبرهای […]

۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  3
گلکسی اس 25 اولترا حافظه رم بیشتری خواهد داشت

هفته گذشته برخی اخبار منتشر شده حاکی از آن بودند که ظرفیت باتری گلکسی اس 25 اولترا همانند نسل قبلی خود، 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود که در مقایسه با سایر گوشی‌های پرچمدار و با توجه رقابت فشرده‌ای که در بازار گوشی‌های هوشمند وجود دارد، چندان امیدوار کننده به نظر نمی‌رسد.

اما امروز خبرهای بهتری در این زمینه منتشر شده است. طبق گفته‌های Ice Universe، افشاگر معروف چینی، گلکسی اس 25 اولترا به 16 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. همچنین، به نظر می‌رسد که تمام نسخه‌های این گوشی هوشمند از 16 گیگابایت رم بهره‌مند خواهند بود، درست همانند گلکسی  اس 24 اولترا که در تمام نسخه‌های خود دارای 12 گیگابایت رم بود.

بنابراین، سامسونگ همچنان به سیاست خود مبنی بر عدم ارتباط بین میزان حافظه رم و حافظه داخلی در گوشی‌های پرچمدار خود پایبند است. شایعات قبلی حاکی از آن بودند که گلکسی اس 25 اولترا در مقایسه با نسل قبلی خود، دارای طراحی کاملاً جدیدی خواهد بود و گوشه‌های گرد آن، احساس راحتی بیشتری را در دست ایجاد خواهد کرد.

گلکسی اس 24 اولترا

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به ارتقاء قابل توجهی در بخش دوربین مجهز شود. بنابراین، با وجود اینکه تا معرفی رسمی گلکسی اس 25 اولترا بیش از پنج ماه فاصله داریم، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند با ویژگی‌های جدید و جذاب خود، می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

با توجه به اطلاعات فعلی، می‌توان انتظار داشت که گلکسی اس 25 اولترا با ترکیب طراحی جدید، رم بالا، دوربین بهبود یافته و سایر ویژگی‌های احتمالی، به یکی از پرچمدارهای جذاب بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. البته لازم به ذکر است که این اطلاعات بر اساس شایعات و گمانه‌زنی‌ها است و تا زمان معرفی رسمی گوشی، ممکن است تغییراتی در مشخصات آن ایجاد شود.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow