یوتلست با پرتاب ۲۰ ماهواره جدید به گسترش شبکه ارتباطی خود ادامه می‌دهد

شرکت یوتلست، یکی از بزرگترین اپراتورهای ماهواره‌ای جهان، روز یکشنبه با استفاده از موشک قدرتمند فالکون ۹ شرکت اسپیس‌اکس، ۲۰ ماهواره جدید را به فضا پرتاب کرد. این پرتاب، گامی مهم در جهت گسترش شبکه ارتباطی جهانی این شرکت محسوب می‌شود. به گزارش سرویس اخبار نجوم رسانه فناوری تکنا، این پرتاب اولین اقدام یوتسات پس […] منبع خبر یوتلست با پرتاب ۲۰ ماهواره جدید به گسترش شبکه ارتباطی خود ادامه می‌دهد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۲ آبان , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  4
یوتلست با پرتاب ۲۰ ماهواره جدید به گسترش شبکه ارتباطی خود ادامه می‌دهد

شرکت یوتلست، یکی از بزرگترین اپراتورهای ماهواره‌ای جهان، روز یکشنبه با استفاده از موشک قدرتمند فالکون ۹ شرکت اسپیس‌اکس، ۲۰ ماهواره جدید را به فضا پرتاب کرد. این پرتاب، گامی مهم در جهت گسترش شبکه ارتباطی جهانی این شرکت محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار نجوم رسانه فناوری تکنا، این پرتاب اولین اقدام یوتسات پس از ادغام با شرکت بریتانیایی وان‌وب در سال گذشته است. با این ادغام، یوتلسات به یکی از بزرگترین کنسرسیوم‌های ماهواره‌ای جهان تبدیل شده و اکنون دارای بیش از ۶۰۰ ماهواره در مدار پایین زمین است. این ماهواره‌ها به ارائه خدمات ارتباطی باکیفیت به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک می‌کنند.

یوتلست قصد دارد با گسترش شبکه ماهواره‌ای خود، به ارائه خدمات متنوع‌تری مانند اینترنت پرسرعت، پخش تلویزیونی و ارتباطات ماهواره‌ای برای هواپیماها بپردازد. این شرکت همچنین به دنبال همکاری با شرکت‌های مخابراتی زمینی برای ارائه خدمات یکپارچه به مشتریان است. یوتلست چشم‌انداز روشنی برای رشد در بازارهای نوظهوری مانند هند و عربستان سعودی دارد. با توجه به رشد سریع تقاضا برای خدمات ارتباطی در این کشورها، یوتلسات امیدوار است که بتواند سهم قابل توجهی از این بازارها را به خود اختصاص دهد.

پرتاب ۲۰ ماهواره جدید توسط یوتلست، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به گسترش شبکه ارتباطی جهانی و ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان است. با توجه به پیشرفت‌های اخیر در فناوری فضایی، انتظار می‌رود که صنعت ماهواره‌های ارتباطی در سال‌های آینده رشد چشمگیری داشته باشد و یوتلسات یکی از بازیگران اصلی این بازار خواهد بود.
برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار علمی رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر یوتلست با پرتاب ۲۰ ماهواره جدید به گسترش شبکه ارتباطی خود ادامه می‌دهد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow