۱۴ قابلیت جذاب و جدید سری گوشی های Pixel 9

گوگل ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را برای سری گوشی‌های Pixel 9 معرفی کرده است، که این امکانات جدید به منظور فراهم آوردن تجربه کاربری هوشمندتر و متناسب‌تر با نیازهای فردی طراحی شده‌اند. به‌ گزارش تک‌ناک، در رویداد Made by Google 2024، دستگاه‌های پیکسل زیادی معرفی شدند، که شامل Pixel 9، Pixel 9 Pro، Pixel 9... نوشته ۱۴ قابلیت جذاب و جدید سری گوشی های Pixel 9 اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
۱۴ قابلیت جذاب و جدید سری گوشی های Pixel 9

گوگل ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را برای سری گوشی‌های Pixel 9 معرفی کرده است، که این امکانات جدید به منظور فراهم آوردن تجربه کاربری هوشمندتر و متناسب‌تر با نیازهای فردی طراحی شده‌اند.

به‌ گزارش تک‌ناک، در رویداد Made by Google 2024، دستگاه‌های پیکسل زیادی معرفی شدند، که شامل Pixel 9، Pixel 9 Pro، Pixel 9 Pro XL، Pixel 9 Pro Fold، Pixel Watch 3 و Pixel Buds Pro 2 هستند. همچنین به‌روزرسانی‌هایی در اندروید و هوش مصنوعی Gemini نیز اعلام شد.

بسیاری از ویژگی‌های جدید پیکسل با هوش مصنوعی قدرت می‌گیرند. این ویژگی‌ها شامل قابلیت‌های پیشرفته برای بهبود تعاملات کاربر با گوشی، همچنین تجربه شنیداری بهبود یافته با Pixel Buds Pro 2 می‌باشند.

در این مطلب 14 کاری که می‌توانید با مجموعه جدید Pixel به لطف بهترین فناوری هوش مصنوعی داخلی گوگل انجام دهید، آشنا می‌شویم.

با Gemini در Pixel آشنا شوید

Gemini به‌عنوان دستیار هوش مصنوعی Pixel 9، سطح جدیدی از کمک هوش مصنوعی را به ارمغان می‌آورد. با فشار دادن دکمه روشن/خاموش، به راحتی در هر نقطه از گوشی خود به Gemini دسترسی داشته باشید.

Gemini به طور عمیق با برنامه‌های گوگل و اندروید ادغام شده است و می‌تواند درخواست‌های پیچیده را بدون ارائه به ارائه‌دهندگان AI شخص ثالثی که ممکن است آنها را نشناسید یا به آنها اعتماد نکنید، رسیدگی کند.

Pixel اکنون دارای Gemini Live است، که یک تجربه مکالمه تلفن همراه است و به شما امکان می‌دهد تا مکالمات رایگان با Gemini داشته باشید که برای کاربران Gemini Advanced در دسترس است.

دستیار Gemini از مدل‌های چندوجهی استفاده می‌کند، به این معنی که می‌توانید از طریق متن، تصویر یا صدا با آن ارتباط برقرار کنید. می‌توانید از پیام‌های نوشتاری بهره بگیرید، تصاویر را آپلود نمایید یا حتی به صورت مستقیم با Gemini در Pixel صحبت کنید.

عکس‌های خود را بهبود ببخشید

گوشی‌های پیکسل جدید به معنای واقعی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید و فوق‌العاده‌ای برای عکاسی و فیلمبرداری دارند و چند مورد قابل توجه از این قابلیت‌ها توسط هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

اولین ابزار، Add Me است که از واقعیت افزوده و هوش مصنوعی استفاده می‌کند و عکس‌های تکی را با عکس‌های گروهی تلفیق می‌نماید تا دیگر هرگز یک عکس گروهی را از دست ندهید.

با لنز تله فوتو 5 برابری و تقویت ویدیو در Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL، قابلیت Super Res Zoom Video به شما زوم با کیفیت بالا تا 20 برابر می‌دهد.

Plus Magic Editor به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را با استفاده از هوش مصنوعی مولد دوباره تولید کنید.

همچنین Auto Frame برای کمک به ترکیب مجدد تصویر و تمرکز بهتر روی سوژه استفاده می‌شود.

با Pixel Studio خلاقیت به خرج دهید

Pixel Studio1 یک برنامه جدید برای گوشی‌های Pixel 9 است. این اولین برنامه تولیدکننده تصویر در نوع خود می‌باشد که توسط یک مدل انتشار روی دستگاه که از Tensor G4 و مدل تصویر به تصویر Imagen 3 در فضای ابری اجرا می‌شود، نیرو می‌گیرد.

با استفاده آسان از این برنامه، می‌توانید تغییرات سبک، استیکرهای شخصی و ویرایش روی دستگاه، ایده‌های خود را به سرعت زنده کنید.

این یک ابزار فوق‌العاده سرگرم‌کننده برای خلاقیت روزمره است و حتی می‌توانید خلاقیت‌های خود را از طریق پیام‌ها با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

گزارش‌های هواشناسی سفارشی دریافت کنید

برنامه جدید Pixel Weather از هوش مصنوعی برای تکمیل گزارش‌های آب‌وهوای سنتی استفاده می‌کند تا پیش‌بینی‌های دقیق‌تری داشته باشید، مانند اینکه زمان شروع و توقف باران چگونه است.

همچنین Gemini Nano یک گزارش آب‌وهوای سفارشی تولید می‌کند. علاوه بر این می‌توانید این برنامه را بر اساس نیازهای خود سفارشی کنید. این امکان را دارید تا اطلاعات آب‌وهوایی را که برای شما مهم‌تر است، مانند شاخص UV یا شاخص کیفیت هوا، جابه‌جا کنید و در بالای برنامه قرار دهید تا بتوانید به راحتی آنها را بدون پیمایش در کل صفحه ببینید.

ایجاد فهرست‌های جدید در Google Keep

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید گوشی‌های Pixel به شما کمک می‌کند تا فهرست‌هایی را در Google Keep ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Keep را باز کنید و Gemini به شما کمک می‌کند تا فهرستی را برای هر آنچه که نیاز دارید، ایجاد کنید.

اطلاعات را از اسکرین‌شات‌ها به یاد بیاورید

برنامه جدید Pixel Screenshots2 به شما کمک می‌کند تا اطلاعات را از اسکرین‌شات‌هایی که گرفته‌اید ذخیره، سازماندهی و به یاد آورید.

به عنوان مثال، اگر تصویری از طبقه پارکینیگی که خودروی خود را در آنجا پارک کرده‌اید، گرفته باشید، اما هنگام ورود نمی‌توانید آن را به خاطر بسپارید، می‌توانید به سادگی از Pixel Screenshots بخواهید که به سرعت و به راحتی آن را برای شما پیدا کند.

جزئیات مهم تماس‌های تلفنی خود را ذخیره کنید

ویژگی جدیدی به نام Call Notes3 خلاصه مکالمات شما را پس از تماس تلفنی ذخیره می‌کند. بنابراین اگر به اطلاعاتی مانند زمان قرار ملاقات، یک آدرس مهم یا یک شماره تلفن برای تماس مجدد نیاز دارید، یادداشت‌های تماس را روشن کنید و تمام جزئیات و رونوشت در گزارش تماس در دسترس شما خواهد بود.

در راستای محافظت از حریم خصوصی، Call Notes به‌طور کامل روی دستگاه اجرا می‌شود و در صورت فعال کردن این ویژگی به تمام افرادی که در تماس هستند، اطلاع می‌دهد.

از عملکرد بهتر و سریع‌تر در همه جا لذت ببرید

Google Tensor G4 سریع‌ترین و قدرتمندترین تراشه گوگل است. این تراشه به‌ صورت سفارشی برای هوش مصنوعی پیشرفته‌ای مانند Gemini ساخته شده است و به Pixel کمک می‌کند تا سریع‌تر و روان‌تر کار کند.

به عنوان مثال، با این تراشه مرور وب 20 درصد سریع‌تر است و به‌طور میانگین 17 درصد راه‌اندازی برنامه‌ها سریع‌تر می‌شود.

Tensor G4 همچنین Pixel را برای مواردی مانند گرفتن عکس و فیلم و پخش محتوای یوتیوب کارآمدتر می‌کند.

حالت زمان خواب یا Bedtime Mode

جدیدترین ساعت پیکسل از یادگیری ماشینی برای تشخیص خودکار خواب و فعال کردن حالت خواب استفاده می‌کند، که باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری و خاموش کردن اعلان‌ها و نمایشگر همیشه روشن برای تجربه یک خواب بدون اختلال می‌شود.

 14 قابلیت جذاب سری جدید Pixel را بشناسید

بهترین دویدن‌های خود را ثبت کنید

با Pixel Watch 3، دقیق‌ترین ردیابی ضربان قلب ثبت می‌شود. پس از دویدن، Pixel Watch 3 به شما کمک می‌کند تا فرم دویدن خود را تجزیه و تحلیل کنید و آن را بهبود دهید. این سنجش حرکت پیشرفته و جدید همراه با متریک‌های پیشرفته دویدن با قدرت یادگیری ماشینی، تجزیه و تحلیل جامعی از گام‌های شما، طول و ارتفاع گام‌های شما و زمان تماس با زمین ارائه می‌دهد.

با Fitbit Premium6، هوش مصنوعی گوگل توصیه‌های دویدن خودکار روزانه را تقویت می‌کند که بر اساس دویدن‌های قبلی و اهداف و اولویت‌های شما طراحی شده‌اند.

سرویس Call Assist

در گوشی‌های Pixel 7، سرویس Call Assist از هوش مصنوعی برای فیلتر کردن تماس‌های اسپم استفاده می‌کند. اکنون این تکنولوژی در Pixel Watch 3 نیز قابل دسترس است.

تشخیص از دست دادن نبض

ویژگی Loss of Pulse Detection رویدادهای از دست دادن نبض را که وقتی قلب ناگهان متوقف می‌شود، تشخیص می‌دهد.

تشخیص از دست دادن ضربان از یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا سیگنال‌های ضربان و حرکت را برای تأیید از دست دادن ضربان گرد هم بیاورد و اگر نبض فرد نزند، یک بررسی آغاز می‌کند تا ببیند آیا فرد پاسخ می‌دهد یا خیر. اگر پاسخی وجود نداشته باشد، این سیستم به‌طور خودکار با خدمات اضطراری تماس می‌گیرد و یک پیام خودکار را با زمینه‌های مهم، همراه با موقعیت مکانی شما به اشتراک می‌گذارد.

Loss of Pulse Detection از سپتامبر در Pixel Watch 3 در کشورهای مختلف اروپا در دسترس خواهد بود.

معرفی ویژگی‌های جدید سری Pixel

از حذف نویز دو برابری لذت ببرید

Pixel Buds Pro 2 دارای تراشه جدید Tensor A1 می‌باشد، که به طور خاص برای پردازش صدا ساخته شده است.

این اولین باری است که گوگل Tensor را فراتر از تلفن‌ها و تبلت‌ها گسترش می‌دهد.

تراشه Tensor A1 سیستم حذف نویز فعال جدید است که تا 3 میلیون بار در ثانیه با محیط سازگار می‌شود و تا دو برابر بیشتر از نسل قبلی Pixel Buds Pro9 نویز را کاهش می‌دهد.

با Gemini بدون هندزفری صحبت کنید

با Pixel Buds Pro 2، می‌توانید بدون بیرون آوردن گوشی خود، از Gemini کمک بگیرید.

این امکان را دارید که به سرعت اطلاعات را از ایمیل‌های خود بیابید، مسیرهای پیاده‌روی را دریافت کنید و با Gemini مکالمات زنده انجام دهید.

نوشته ۱۴ قابلیت جذاب و جدید سری گوشی های Pixel 9 اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow