DJI دوربین اکشن Osmo Action 5 Pro را معرفی کرد

دوربین جدید DJI موسوم به Osmo Action 5 Pro با سنسور تصویر پیشرفته، ضبط سوپر اسلوموشن، سنسور فشار داخلی و عمر باتری طولانی معرفی شد. به‌گزارش تک‌ناک، دوربین اکشن Osmo Action 5 Pro پاسخ قدرتمند DJI به GoPro Hero 13 است. این دوربین با سنسور تصویر جدید خود بهبود کیفیت تصویر و عملکرد در نور […] نوشته DJI دوربین اکشن Osmo Action 5 Pro را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  0
DJI دوربین اکشن Osmo Action 5 Pro را معرفی کرد

دوربین جدید DJI موسوم به Osmo Action 5 Pro با سنسور تصویر پیشرفته، ضبط سوپر اسلوموشن، سنسور فشار داخلی و عمر باتری طولانی معرفی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، دوربین اکشن Osmo Action 5 Pro پاسخ قدرتمند DJI به GoPro Hero 13 است. این دوربین با سنسور تصویر جدید خود بهبود کیفیت تصویر و عملکرد در نور کم را وعده می‌دهد. دوربین مذکور به سنسور فشار داخلی و باتری قدرتمند نیز مجهز است که تا چهار ساعت ضبط مداوم با هر بار شارژ را امکان‌پذیر می‌کند.

این دوربین با بهره‌گیری از سنسور تصویر ۱/۱.۳ اینچی می‌تواند تصاویر خیره‌کننده‌ای با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل و دامنه‌ی داینامیکی ۱۳/۵ استاپ ثبت کند.

این مشخصات بی‌نظیر همراه با قابلیت فیلم‌برداری سوپر اسلوموشن ۹۶۰ فریم‌بر‌ثانیه و رزولوشن 1080p، این دوربین را به ابزاری قدرتمند برای عکاسان و فیلم‌برداران حرفه‌ای تبدیل کرده است.

ادعای چهار ساعت ضبط مداوم برای باتری دوربین جدید DJI در شرایط آزمایشگاهی ایدئال به‌دست آمده است. این یعنی در دنیای واقعی و با تنظیمات متفاوت، ممکن است عمر باتری کوتاه‌تر باشد.

به‌عنوان مثال، ضبط ویدئو با کیفیت 4K و استفاده از ویژگی‌های پیشرفته مانند تثبیت تصویر و نمایشگر، می‌تواند مصرف باتری را بسیار افزایش دهد. DJI اعلام کرده است که این دوربین در دمای بین ۲۰- تا ۴۵ درجه‌ی سانتی‌گراد به‌خوبی کار می‌کند؛ اما عمر باتری در دماهای کمتر کاهش می‌یابد.

ورج می‌نویسد که دوربین اکشن Osmo Action 5 Pro به‌جای دو نمایشگر LCD به‌کاررفته در Osmo Action 4، از دو نمایشگر OLED بزرگ‌تر با حاشیه‌های باریک‌تر استفاده می‌کند که رنگ‌های زنده‌تر و دقیق‌تری را ارائه می‌دهند.

جدیدترین دوربین اکشن DJI با ۴۷ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پشتیبانی از میکروفون‌های بلوتوث DJI Mic 2، ابزاری حرفه‌ای برای فیلم‌برداری است. این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند تا با کیفیت مطلوب و بدون محدودیت، لحظات خود را ثبت کنید.

علاوه‌براین، Osmo Action 5 Pro امکان ضبط ویدئوهای 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ فریم‌برثانیه در نسبت تصویر ۴:۳ را فراهم می‌کند که برای ایجاد جلوه‌های حرکت‌آهسته‌ی روان‌تر ایدئال است. قابلیت ضد‌آب‌بودن تا عمق ۲۰ متری نیز این دوربین را برای ماجراجویی‌های زیر آب مناسب ساخته است.

DJI Osmo Action 5 Pro از امروز با قیمت پایه‌ی ۳۴۹ دلار یا ۳۲۹ پوند یا ۳۷۹ یورو در‌دسترس است. این کیت کامل شامل دوربین، قاب محافظ، باتری، کابل USB-C و لوازم جانبی ضروری برای شروع فیلم‌برداری است.

نوشته DJI دوربین اکشن Osmo Action 5 Pro را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow