EA برنامه‌ای برای انتشار Sims 5 ندارد

الکترونیک آرتز (EA) اعلام کرد که دیگر برنامه‌ای برای انتشار نسخه خطی و دنباله‌دار از سری بازی‌های Sims ندارد. به‌گزارش تک‌ناک، کیت گورمن، مدیر‌کل سری Sims، اعلام کرد که شرکت الکترونیک آرتز به‌جای انتشار نسخه‌ای مستقیم از The Sims 5، روی ایجاد تجربه‌ای مداوم و حفظ پیشرفت بازیکنان میان نسخه‌های مختلف متمرکز خواهد بود. وی […] نوشته EA برنامه‌ای برای انتشار Sims 5 ندارد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  3
EA برنامه‌ای برای انتشار Sims 5 ندارد

الکترونیک آرتز (EA) اعلام کرد که دیگر برنامه‌ای برای انتشار نسخه خطی و دنباله‌دار از سری بازی‌های Sims ندارد.

به‌گزارش تک‌ناک، کیت گورمن، مدیر‌کل سری Sims، اعلام کرد که شرکت الکترونیک آرتز به‌جای انتشار نسخه‌ای مستقیم از The Sims 5، روی ایجاد تجربه‌ای مداوم و حفظ پیشرفت بازیکنان میان نسخه‌های مختلف متمرکز خواهد بود.

وی توضیح داد که به‌جای جایگزینی بازی‌های قبلی با نسخه‌های جدید مانند Sims 1 & 2 و…، EA قصد دارد به محتویات این دنیا اضافه کند. بازیکنان به‌جای اینکه هر بار از ابتدا شروع کنند، می‌توانند خانواده‌ها و نسل‌های خود را در طول زمان حفظ و پیشرفت‌های خود را در تمام نسخه‌ها نگه دارند.

الکترونیک آرتز (EA) اعلام کرده است که دیگر برنامه‌ای برای انتشار نسخه خطی و دنباله‌دار از سری بازی‌های Sims ندارد و به جای ارائه یک نسخه مستقیم از The Sims 5، تمرکز بر روی ایجاد تجربه‌ای مداوم و حفظ پیشرفت بازیکنان میان نسخه‌های مختلف خواهد بود.

به‌نقل از یوروگیمر، The Sims 4 همچنان به‌عنوان تجربه‌ای پایه‌ باقی می‌ماند و به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های جدیدی برای آن منتشر خواهد شد. همچنین، Project Rene که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، در دست توسعه است و تمرکز آن روی ایجاد فضایی اجتماعی و همکاری بین بازیکنان خواهد بود.

علاوه‌براین، EA از کیت‌های خلاقیتی جدیدی به نام Creator Kits خبر داده که سازندگان جامعه می‌سازد و اولین کیت در نوامبر ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. همچنین، فیلم Sims با همکاری Amazon MGM Studios در دست تولید است.

نوشته EA برنامه‌ای برای انتشار Sims 5 ندارد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow