iOS 18 امکان ضبط ویدئو هم‌زمان با پخش موسیقی را فراهم می‌کند

اپل در نسخه‌ی جدید iOS 18، قابلیتی را اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا حین ضبط فیلم، به موسیقی یا پادکست خود گوش دهند. به‌گزارش تک‌ناک، اپل به‌تازگی انتشار نسخه‌های بتای iOS 18 را شروع کرده است و دراین‌بین، توسعه‌دهندگان ویژگی‌های جدیدی را کشف کرده‌اند. علاوه‌بر هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) و... نوشته iOS 18 امکان ضبط ویدئو هم‌زمان با پخش موسیقی را فراهم می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
iOS 18 امکان ضبط ویدئو هم‌زمان با پخش موسیقی را فراهم می‌کند

اپل در نسخه‌ی جدید iOS 18، قابلیتی را اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا حین ضبط فیلم، به موسیقی یا پادکست خود گوش دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل به‌تازگی انتشار نسخه‌های بتای iOS 18 را شروع کرده است و دراین‌بین، توسعه‌دهندگان ویژگی‌های جدیدی را کشف کرده‌اند. علاوه‌بر هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) و ویژگی‌های اختصاصی برای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس و مدل‌های بعدی، iOS 18 نیز قرار است طیف وسیع‌تری از کاربران را پوشش دهد و از دارندگان آیفون ۱۲ نیز پشتیبانی کند.

گزارشی جدید می‌گوید که iOS 18 قابلیت ضبط ویدئو هم‌زمان با پخش موسیقی و پادکست یا هر صدای دیگری را بدون وقفه معرفی می‌کند. این ویژگی بدون در‌نظر‌گرفتن استفاده از ایرپادها اجرایی خواهد بود.

از آغاز قابلیت ضبط ویدئو در آیفون، پخش صدا همواره با فعال‌سازی دوربین قطع می‌شد. این امر به‌ویژه هنگام ضبط تایم‌لپس در سفرهای جاده‌ای که نیازمند پخش موسیقی پس‌زمینه است، محدودیتی آزاردهنده تلقی می‌شد.

فون‌آرنا می‌نویسد که اپل چند سال پیش، با معرفی قابلیت فشار طولانی روی دکمه‌ی شاتر در حالت عکس دوربین، امکان ضبط ویدئو را فراهم کرد. این روش به حفظ پخش صدا حین فیلم‌برداری منجر می‌شد؛ اما کیفیت ویدئو درمقایسه‌با حالت ویدئو اختصاصی کمتر بود. به‌نظر می‌رسد این تغییر کوچک، اما کاربردی در iOS 18 با استقبال کاربران مواجه خواهد شد.

در iOS 18 هنگام ضبط ویدیو نیازی نیست پخش موسیقی را متوقف کنید

افزون‌براین، iOS 18 در سال جاری مجموعه‌ای از ویژگی‌های غیر هوش مصنوعی را برای کاربران آیفون به‌ارمغان می‌آورد. به‌عنوان مثال، امکان قفل‌گذاری روی برنامه‌های خاص و الزام استفاده از Face ID یا رمزعبور برای دسترسی به آن‌ها فراهم می‌شود.

همچنین، قابلیت پنهان‌سازی برنامه‌ها از صفحه‌ی اصلی برای افزایش امنیت اطلاعات وجود خواهد داشت. امکان شخصی‌سازی آیکون‌های برنامه‌ها از‌طریق تغییر مکان یا انتخاب تم رنگی نیز فراهم است. ناگفته نماند که قابلیت باز‌کردن مستقیم برنامه‌ها از صفحه‌ی قفل در این نسخه ارائه خواهد شد. نسخه‌ی پایدار iOS 18 قرار است در سپتامبر، درست همراه با سری جدید آیفون ۱۶، منتشر شود.

نوشته iOS 18 امکان ضبط ویدئو هم‌زمان با پخش موسیقی را فراهم می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow