MSI مانیتور گیمینگ فوق‌عریض MPG 491CQPX را معرفی کرد

MSI مانیتور گیمینگ جدید خود با نام MPG 491CQPX را با پنل ۴۹ اینچی QD-OLED و رزولوشن دو برابر QHD و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است. به‌گزارش تک‌ناک، MSI امروز مانیتور گیمینگ حرفه‌ای جدیدی از خانواده‌ی MPG را رونمایی کرد. این مانیتور MPG 491CQPX نام دارد و به پنل ۴۹ اینچی QD-OLED و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز... نوشته MSI مانیتور گیمینگ فوق‌عریض MPG 491CQPX را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
MSI مانیتور گیمینگ فوق‌عریض MPG 491CQPX را معرفی کرد

MSI مانیتور گیمینگ جدید خود با نام MPG 491CQPX را با پنل ۴۹ اینچی QD-OLED و رزولوشن دو برابر QHD و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است.

به‌گزارش تک‌ناک، MSI امروز مانیتور گیمینگ حرفه‌ای جدیدی از خانواده‌ی MPG را رونمایی کرد. این مانیتور MPG 491CQPX نام دارد و به پنل ۴۹ اینچی QD-OLED و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز مجهز است.

رزولوشن MPG 491CQPX در 5120 در 1440p رتبه‌بندی شده که معادل دو رزولوشن QHD است و جزئیات بیشتری را روی صفحه ارائه می‌دهد. نسبت کنتراست پنل QD-OLED این مانیتور ۱,۵۰۰,۰۰۰:۱ است و ارائه‌ی تصاویر واضح و تجربه‌ی فراگیر شگفت‌انگیز را تضمین می‌کند.

مانیتور MPG 491CQPX

همه‌ی پنل‌های جدید QD-OLED به فیلم گرافن مجهز هستند که به‌ بهره‌مندی از هیت‌سینک سفارشی و هدایت استثنایی حرارتی خود برای دفع گرما شناخته می‌شوند. همکاری بین این دو عنصر امکان می‌دهد تا کل مانیتور بدون فن خنک‌کننده‌ی فعال کار کند و به طراحی بدون فن دست یابد.

علاوه‌بر روش‌های محافظتی اصلی مانند Pixel Shift و Panel Protect و Static Screen Detection، شرکت ام‌اس‌آی نسخه‌ی OLED CARE 2.0 Multi Logo Detection و Taskbar Detection و Boundary Detection را اضافه می‌کند تا خدمات محافظتی بهبود‌یافته را ارائه و احتمال سوختگی صفحه‌نمایش OLED را بسیار کاهش دهد.

افزون‌براین، اتصال USB نوع C داخلی با توان خروجی ۹۸ وات به شما امکان می‌دهد تا بدون زحمت به دستگاه‌های خود متصل شوید و آن‌ها را شارژ کنید.

MPG 491CQPX

Wccftech می‌نویسد که با زمان پاسخ‌دهی فقط ۰/۰۳ میلی‌ثانیه، مانیتور جدید MSI می‌تواند فریم‌ها را بدون ایجاد سایه‌روشن به‌سرعت انتقال دهد و آن را برای اجرای سریع بازی‌ها ایدئال کند. علاوه‌بر‌این، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز باعث اجرای روان و دلپذیر گیم‌پلی می‌شود. صفحه‌نمایش MPG 491CQPX با انحنای 1800R خمیده است و آن را برای بازی از فاصله‌ی مناسب و از DisplayHDR 400 برای جزئیات واضح پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ فوق عریض MPG 491CQPX

همچنین، مانیتور مذکور از AI Vision بهره می‌برد که حتی در مناطق تاریک جزئیات را به‌خوبی نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند Crosshair را نیز برای کمک به هدف‌گیری آسان‌تر فعال کنند. پشتیبانی KVM هم به کاربران کمک می‌کند تا به‌راحتی به دستگاه‌های مختلف سوئیچ کنند که بهره‌وری را بسیار افزایش می‌دهد.

مانیتور فوق عریض MPG 491CQPX

ازآنجاکه MPG 491CQPX مانیتور بسیار بزرگی است، به راه‌حل خنک‌کننده‌ی غیرفعال قدرتمندی نیاز دارد. MSI برای این منظور هیت‌سینک سفارشی و فیلم گرافن بهره می‌برد. هیت‌سینک نه‌تنها هدایت حرارتی عالی دارد؛ بلکه بدون فن است و کاملاً بی‌صدا کار می‌کند.

مشخصات مانیتور گیمینگ فوق عریض MPG 491CQPX

در پایان، باید بگوییم که مانیتور MPG 491CQPX ام‌اس‌آی از ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) با قیمت ۱,۱۹۹/۹۹ دلار برای خرید دردسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

نوشته MSI مانیتور گیمینگ فوق‌عریض MPG 491CQPX را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow