SSDهای جدید T-Force GC PRO Gen5 شرکت TeamGroup معرفی شد

TeamGroup درایوهای SSD T-Force GC PRO Gen5 جدیدش را معرفی کرد. این اس‌اس‌دی‌ها از حداکثر سرعت ۱۲/۵ گیگابایت‌بر‌ثانیه با کنترلر InnoGrit بهره می‌برند. به‌گزارش تک‌ناک، TeamGroup عرضه‌ی درایو SSD جدید خود با نام T-Force GC PRO Gen5 را آغاز کرده است که با استفاده از کنترلگر InnoGrit، سرعت بسیار زیاد و دمای بسیار کم را... نوشته SSDهای جدید T-Force GC PRO Gen5 شرکت TeamGroup معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  1
SSDهای جدید T-Force GC PRO Gen5 شرکت TeamGroup معرفی شد

TeamGroup درایوهای SSD T-Force GC PRO Gen5 جدیدش را معرفی کرد. این اس‌اس‌دی‌ها از حداکثر سرعت ۱۲/۵ گیگابایت‌بر‌ثانیه با کنترلر InnoGrit بهره می‌برند.

به‌گزارش تک‌ناک، TeamGroup عرضه‌ی درایو SSD جدید خود با نام T-Force GC PRO Gen5 را آغاز کرده است که با استفاده از کنترلگر InnoGrit، سرعت بسیار زیاد و دمای بسیار کم را تضمین می‌کند. این محصول با بهره‌گیری از رابط پرسرعت PCIe Gen5x4 و معماری حافظه‌ی نهان DRAM، عملکردی عالی ارائه می‌دهد.

با کنترل دمای عالی و ترکیب آن با پخش‌کننده‌ی حرارتی گرافنی بسیار نازک پتنت‌شده TEAMGROUP، می‌توان T-Force GC PRO Gen5 را با هر خنک‌کننده‌ی SSD M.2 مادربرد برای حداکثر کارایی خنک‌کنندگی و عملکرد استفاده کرد.

Wccftech می‌نویسد که درایو SSD T-FORCE GC PRO PCIe 5.0 در ظرفیت‌های ۲ و ۴ ترابایت موجود است و از پروتکل جدید NVMe 2.0 پشتیبانی می‌کند. سرعت‌ خواندن و نوشتن ترتیبی SSD یادشده به‌ترتیب به ۱۲/۵ گیگابایت‌بر‌ثانیه و ۱۱ گیگابایت‌بر‌ثانیه می‌رسد.

اس‌اس‌دی جدید شرکت TeamGroup از قابلیت جداسازی امنیتی برای محافظت از داده‌ها در‌برابر حملات مخرب خارجی برخوردار است و از فناوری LDPC (کد بررسی برابری با چگالی پایین) جدید استفاده می‌کند تا عمر مفید خود را افزایش درخورتوجهی دهد و هم امنیت و هم دوام SSD را بهبود بخشد.

T-Force GC PRO Gen5

علاوه‌بر‌این، نرم‌افزار مانیتورینگ S.M.A.R.T. به کاربران امکان می‌دهد تا به‌راحتی کیفیت و عملکرد SSD را نظارت کنند. درایو SSD T-FORCE GC PRO PCIe 5.0 از رابطی پرسرعت استفاده می‌کند که با فناوری‌های پیشرفته‌ی امنیتی تقویت شده است و به‌واسطه‌ی نرم‌افزار S.M.A.R.T. نظارت می‌شود و نیازهای گیمرها و برنامه‌های ذخیره‌سازی هوش مصنوعی را برآورده می‌کند.

TEAMGROUP به حفاظت از کره‌ی زمین و توسعه‌ی پایدار متعهد است. درایو SSD T-FORCE GC PRO PCIe 5.0 در محیطی بدون هالوژن و سرب تولید می‌شود و با استانداردهای زیست‌محیطی RoHS مطابقت دارد. در بسته‌بندی محصول نیز از مواد بازیافتی استفاده می‌شود که نشان‌دهنده‌ی تعهد TEAMGROUP به حفاظت از محیط‌زیست است.

نوشته SSDهای جدید T-Force GC PRO Gen5 شرکت TeamGroup معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow