TCL تلویزیون 50T5K را با پنل QLED و رزولوشن 4K معرفی کرد

TCL تلویزیون مدل 50T5K را با فناوری‌ Dolby Vision، سیستم صوتی Hi-Fi Onkyo، پنل QLED و رزولوشن 4K معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، TCL تلویزیون هوشمند جدید 50 اینچی خود با نام 50T5K را در بازار چین معرفی کرد. تلویزیون جدید TCL به پنل QLED Quantum Dot با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۸ درصد و پوشش... نوشته TCL تلویزیون 50T5K را با پنل QLED و رزولوشن 4K معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
TCL تلویزیون 50T5K را با پنل QLED و رزولوشن 4K معرفی کرد

TCL تلویزیون مدل 50T5K را با فناوری‌ Dolby Vision، سیستم صوتی Hi-Fi Onkyo، پنل QLED و رزولوشن 4K معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، TCL تلویزیون هوشمند جدید 50 اینچی خود با نام 50T5K را در بازار چین معرفی کرد. تلویزیون جدید TCL به پنل QLED Quantum Dot با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۸ درصد و پوشش ۹۶ درصد گاموت رنگی DCI-P3 مجهز است. TCL ادعا می‌کند که این تلویزیون تا ۱۰۰,۰۰۰ ساعت عملکرد رنگ زنده و دقیق را ارائه می‌دهد.

تلویزیون TCL از فناوری پیشرفته‌ی Quantum Dot Pro 2024 بهره می‌برد که از مواد کوانتوم چهار‌عنصری برای بهبود روشنایی و خلوص رنگ و قابلیت اطمینان استفاده می‌کند. تلویزیون 50T5K دقت رنگ در سطح حرفه‌ای با رتبه‌ی ΔE<0.99 را ارائه می‌دهد و به‌لطف TÜV Rheinland باعث کاهش خستگی چشم می‌شود.

تلویزیون 4K QLED مدل 50T5K TCL

گیزموچاینا می‌نویسد که تلویزیون TCL مدل 50T5K زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۱۷۸ درجه و نسبت کنتراست بومی بیش از ۵۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهد که از صفحه‌نمایش‌های IPS معمولی فراتر می‌رود. این فناوری انعکاس نور را کاهش می‌دهد و هاله‌های نوری را از بین می‌برد و وضوح را حتی در شرایط روشنایی دشوار بهبود می‌بخشد.

قلب تپنده‌ی تلویزیون 50T5K پردازنده‌ی ۱۲ نانومتری A55 با فرکانس ۱/۹ گیگاهرتز است که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کند. در بخش صدا، این تلویزیون به فناوری صدای Hi-Fi Onkyo مجهز است که تجربه‌ی کلی تماشای فیلم و بازی را افزایش می‌دهد. این مدل از Dolby Vision و جبران حرکت MEMC و تراشه‌ی بهبود کیفیت تصویر T2 داخلی پشتیبانی می‌کند.

ازنظر درگاه هم، تلویزیون 50T5K تی‌سی‌ال از مجموعه‌ای کامل از پورت‌ها برخوردار است. این پورت‌ها عبارت‌اند از: دو پورت HDMI 2.1، دو پورت USB-A 3.0، یک پورت USB-A 2.0، یک ورودی AV، یک پورت RJ45 Ethernet، یک ورودی آنتن RF و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون.

علاوه‌بر‌این، تلویزیون T5K با کنترل از راه دور صوتی AI همراه است که تعامل و کنترل تلویزیون را بدون نیاز به ریموت آسان می‌کند. طراحی یکپارچه‌ی باریک به جذابیت زیبایی‌شناسی تلویزیون می‌افزاید و آن را به محصولی شیک برای اتاق نشیمن شما تبدیل می‌کند.

تلویزیون جدید TCL مدل 50T5K هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در JD.com در‌دسترس قرار دارد و فروش رسمی آن از ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) آغاز خواهد شد. قیمت این مدل ۲,۰۹۹ یوان (معادل ۲۹۴ دلار ) تعیین شده است.

نوشته TCL تلویزیون 50T5K را با پنل QLED و رزولوشن 4K معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow