Thrive Capital بیش از یک میلیارد دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرد

شرکت سرمایه‌گذاری Thrive Capital در جدیدترین دور جذب سرمایه شرکت OpenAI، بیش از یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده است. این سرمایه‌گذاری، مزایای ویژه‌ای را برای Thrive Capital به همراه دارد؛ به طوری که این شرکت امکان سرمایه‌گذاری اضافی به ارزش یک میلیارد دلار دیگر را در سال آینده، با حفظ ارزش‌گذاری فعلی، خواهد داشت. این […] منبع خبر Thrive Capital بیش از یک میلیارد دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۹ مهر , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  4
Thrive Capital بیش از یک میلیارد دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرد

شرکت سرمایه‌گذاری Thrive Capital در جدیدترین دور جذب سرمایه شرکت OpenAI، بیش از یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده است. این سرمایه‌گذاری، مزایای ویژه‌ای را برای Thrive Capital به همراه دارد؛ به طوری که این شرکت امکان سرمایه‌گذاری اضافی به ارزش یک میلیارد دلار دیگر را در سال آینده، با حفظ ارزش‌گذاری فعلی، خواهد داشت. این شرط به تحقق اهداف درآمدی تعیین شده برای OpenAI در سال آینده منوط شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، منابع آگاه گزارش داده‌اند که OpenAI پیش‌بینی می‌کند درآمد خود را در سال آینده از ۳.۷ میلیارد دلار به ۱۱.۶ میلیارد دلار افزایش دهد. با این حال، انتظار می‌رود این شرکت در سال جاری متحمل زیانی حدود ۵ میلیارد دلار شود که میزان دقیق آن به هزینه‌های محاسباتی بستگی دارد.

دور فعلی جذب سرمایه OpenAI که به صورت اوراق قرضه قابل تبدیل طراحی شده است، قرار است تا پایان هفته آینده به پایان برسد. این سرمایه‌گذاری می‌تواند ارزش این شرکت را به ۱۵۰ میلیارد دلار برساند و آن را به یکی از ارزشمندترین شرکت‌های خصوصی جهان تبدیل کند. تحقق این ارزش‌گذاری به انجام موفقیت‌آمیز تغییراتی در ساختار سازمانی OpenAI بستگی دارد؛ از جمله حذف کنترل هیئت مدیره غیرانتفاعی و رفع محدودیت بازده سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران. این تغییرات که نخستین بار توسط رویترز گزارش شده است، هنوز زمان مشخصی برای اجرایی شدن ندارند.

منبع خبر Thrive Capital بیش از یک میلیارد دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow