Ulefone گوشی مقاوم Armor 28 Ultra را رونمایی خواهد کرد

Armor 28 Ultra گوشی هوشمند مقاوم و قدرتمندی است که از صفحه‌نمایش امولد دوگانه و تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مدیاتک بهره خواهد برد. به‌گزارش تک‌ناک، Ulefone در دهمین سالگرد خود با معرفی Armor 28 Ultra، قدرتمندترین گوشی هوشمند مقاوم جهان، مرزهای فناوری را جابه‌جا می‌کند. در نمایشگاه IFA 2024 که از ۶ تا ۱۰ سپتامبر... نوشته Ulefone گوشی مقاوم Armor 28 Ultra را رونمایی خواهد کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  3
Ulefone گوشی مقاوم Armor 28 Ultra را رونمایی خواهد کرد

Armor 28 Ultra گوشی هوشمند مقاوم و قدرتمندی است که از صفحه‌نمایش امولد دوگانه و تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مدیاتک بهره خواهد برد.

به‌گزارش تک‌ناک، Ulefone در دهمین سالگرد خود با معرفی Armor 28 Ultra، قدرتمندترین گوشی هوشمند مقاوم جهان، مرزهای فناوری را جابه‌جا می‌کند. در نمایشگاه IFA 2024 که از ۶ تا ۱۰ سپتامبر (۱۶ تا ۲۰ شهریور) برگزار می‌شود، Ulefone جدیدترین مدل دستگاه‌های مقاوم خود را به‌نمایش خواهد گذاشت. این محصولات شامل چند گوشی‌ هوشمند و تبلت‌ می‌شود.

Armor 28 اولترا یک گوشی هوشمند مقاوم و قدرتمند است

Armor 28 Ultra

گوشی مقاوم Armor 28 اولترا ستاره‌ی اصلی Ulefone در نمایشگاه IFA 2024 خواهد بود. این اولین دستگاه مقاوم Ulefone با دو صفحه‌نمایش خواهد بود: یکی صفحه‌نمایش امولد ۶/۶۷ اینچی و دیگری صفحه‌نمایش فرعی در پنل پشتی.

قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی قوی دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مدیاتک است که آن را حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی همراه می‌کند. همچنین، Armor 28 اولترا از دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 سونی استفاده خواهد کرد.

Armor Mini 20

کوچک‌ترین گوشی هوشمند مقاوم Ulefone از پیشرفته‌ترین دوربین حرارتی FLIR Lepton 3.5، چراغ LED همه‌کاره، چراغ هشدار، تراشه‌ی 5G قدرتمند، صفحه‌نمایش ۴/۷ اینچی و باتری حجیم ۶۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده خواهد کرد. Armor Mini 20 در اکتبر ۲۰۲۴ به‌طور رسمی روانه‌ی بازار خواهد شد.

Armor Pad 4

گیزچاینا می‌نویسد این تبلت مقاوم از چراغ LED داخلی همه‌کاره برخوردار است که قابلیت‌های متنوعی ارائه می‌دهد و از فناوری تصویربرداری حرارتی پیشرفته بهره می‌برد. تبلت جدید آرمور به صفحه‌نمایش ۱۰/۳۶ اینچی با رزولوشن 2K و کانکتور uSmart برای استفاده از انواع لوازم جانبی مجهز است.

سری Armor Pad 4 که برای عرضه در سپتامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، برای مقاومت در‌برابر شرایط کاری سخت طراحی شده است و در‌عین‌حال عملکرد قدرتمندی ارائه می‌دهد.

نوشته Ulefone گوشی مقاوم Armor 28 Ultra را رونمایی خواهد کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow