Windows Sandbox چند ویژگی‌ کاربردی دریافت کرد

مایکروسافت قابلیت‌های جدیدی مانند کپی و پیست و دسترسی به فایل‌ها و استفاده از میکروفون و دوربین را به محیط ایمن Windows Sandbox اضافه کرد. به‌گزارش تک‌ناک، در جدیدترین نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ که با شماره ساخت ۲۷۶۸۶ در کانال Canary منتشر شد، Windows Sandbox ویژگی‌های جدیدی دریافت کرده است که استفاده از آن را... نوشته Windows Sandbox چند ویژگی‌ کاربردی دریافت کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
Windows Sandbox چند ویژگی‌ کاربردی دریافت کرد

مایکروسافت قابلیت‌های جدیدی مانند کپی و پیست و دسترسی به فایل‌ها و استفاده از میکروفون و دوربین را به محیط ایمن Windows Sandbox اضافه کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، در جدیدترین نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ که با شماره ساخت ۲۷۶۸۶ در کانال Canary منتشر شد، Windows Sandbox ویژگی‌های جدیدی دریافت کرده است که استفاده از آن را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند.

برای مثال، اکنون می‌توانید پوشه‌ای اشتراکی داشته باشید که از سیستم میزبان و سندباکس دردسترس است. درصورتی‌که بخواهید فایلی بزرگ یا تعدادی فایل اجرایی را به Windows Sandbox منتقل کنید، این ویژگی بسیار مفید خواهد بود.

ویژگی‌های ویندوز سندباکس

نئووین می‌نویسد که Windows Sandbox اکنون از انتقال کلیپ‌بورد نیز پشتیبانی می‌کند. این یعنی می‌توانید از سندباکس کپی و پیست کنید. افزون‌براین، سندباکس از ورودی صدا و ویدئو پشتیبانی می‌کند.

با‌این‌حال، همان‌طورکه مایکروسافت می‌گوید، این نسخه‌ای اولیه است؛ بنابراین، باید انتظار تغییرات بیشتر در به‌روزرسانی‌های آینده را داشته باشیم.

علاوه‌بر پیاده‌سازی ویژگی‌های جدید، مایکروسافت Windows Sandbox را از به‌روزرسانی‌های ویندوز جدا کرد. اکنون، ویندوز سندباکس می‌تواند از‌طریق مایکروسافت استور به‌روزرسانی شود که دریافت به‌روزرسانی‌ها را احتمالاً سریع‌تر می‌کند.

برای امتحان‌کردن Windows Sandbox به نصب جدیدترین نسخه‌ی پیش‌نمایش نیازی نیست. برای این کار، تنها کافی است تا Win+R را فشار دهید و optionalfeatures را تایپ و «ویندوز سندباکس» را در پنجره‌ی «ویژگی‌های ویندوز» فعال کنید.

با‌این‌حال، باید بگوییم که قابلیت‌های جدید ویندوز سندباکس فقط در بیلد ۲۷۶۸۶ در‌دسترس هستند که تغییراتی را نیز در درایوهای FAT32، سوئیچینگ خودکار HDR، دیسک‌های مجازی و سایر بخش‌های سیستم‌عامل ایجاد کرده است.

نوشته Windows Sandbox چند ویژگی‌ کاربردی دریافت کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow