آخرین خودروی مازراتی با موتور V-8 معرفی شد

خودروی Quattroporte Grand Finale آخرین نمونه مازراتی با موتور 3.8 لیتری V-8 توئین توربوی فراری است، که 572 اسب بخار (427 کیلووات / 580 اسب بخار) و 538 پوند فوت (730 نیوتن‌متر) گشتاور تولید می‌کند. به گزارش تک‌ناک، شرکت مازراتی نیز در حال آماده شدن برای آینده است. در همین راستا پلتفرم‌ها، پیشرانه‌ها و مدل‌های... نوشته آخرین خودروی مازراتی با موتور V-8 معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  2
آخرین خودروی مازراتی با موتور V-8 معرفی شد

خودروی Quattroporte Grand Finale آخرین نمونه مازراتی با موتور 3.8 لیتری V-8 توئین توربوی فراری است، که 572 اسب بخار (427 کیلووات / 580 اسب بخار) و 538 پوند فوت (730 نیوتن‌متر) گشتاور تولید می‌کند.

به گزارش تک‌ناک، شرکت مازراتی نیز در حال آماده شدن برای آینده است. در همین راستا پلتفرم‌ها، پیشرانه‌ها و مدل‌های جدیدی در راه هستند و زمان خداحافظی با مدل‌های کنونی مانند Quattroporte فرا رسیده است.

یک مشتری آمریکایی مشتاق به تازگی آخرین مازراتی را با موتور V-8 به همراه یک MC20 سفارشی تحویل گرفت. Grand Finale که آخرین V-8 مازراتی است، آخرین مدل از نسل فعلی Quattroporte می‌باشد. همچنین مازراتی MC20 Iris دارای رنگ‌آمیزی منحصر به فرد AI Aqua Rainbow توسط بخش Fuoriserie است.

هر دو خودروی Finale Quattroporte Grand و MC20 Iris برنامه سفارشی‌سازی Maserati Fuoriserie را دریافت کردند، که شامل لمس‌های منحصربه‌فرد درون به بیرون بود. آنها در 31 جولای در دریاچه Maggiore واقع در سمت جنوبی آلپ به صاحب خود تحویل داده شدند.

آخرین V-8 مازراتی Quattroporte Grand Finale است

Quattroporte Grand Finale، آخرین V-8 مازراتی

نمای داخلی از آخرین Quattroporte Grand Finale مازراتی

Maserati Quattroporte Grand Finale آخرین نمونه از سدان پرچمدار V-8 است و در رنگ آبی Nobile عرضه شده است. همین موضوع در مورد فیبر کربن نیز صدق می‌کند و کالیبرهای ترمز این خودرو از آلومینیوم برس خورده ساخته شده‌اند. شماره شناسایی 999999 خودرو و روکش موتور سفارشی با امضای پرسنل مازراتی، از دیگر ویژگی‌های لوکس این خودرو است.

در داخل، جزئیات ویژه شامل تزئینات چوب برل روی فرمان و دستگیره‌های درها، پنل‌های قهوه‌ای رنگ درها، چرم مشکی روی ستون‌های A، دوخت مشکی و چکمه‌ای با آستر چرمی است. علاوه بر این، نشان Grand Finale را می‌توان در کنسول وسط و رکاب درها یافت، که نشان‌دهنده منحصربه‌فرد بودن این Quattroporte مازراتی است.

همچنین با تأخیر در توسعه جانشینی خودروی الکتریکی، این آخرین Quattroporte خواهد بود که برای مدتی از کارخانه مازراتی خارج می‌شود.

خودروی MC20 Iris مازراتی معرفی شد

نوشته آخرین خودروی مازراتی با موتور V-8 معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow