آزمایش بالینی روش جدید برای درمان سرطان پروستات آغاز شد

شرکت پروکت بیوربوتیک، واقع در سان خوزه کالیفرنیا، خبر خوشی برای بیماران مبتلا به سرطان پروستات به همراه آورده است. اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) به آزمایش بالینی روشی جدید به نام آکوابلاسیون برای درمان این بیماری چراغ سبز نشان داده است. به گزارش سرویس اخبار پزشکی و سلامت رسانه فناوری تکنا، آکوابلاسیون روشی […] منبع خبر آزمایش بالینی روش جدید برای درمان سرطان پروستات آغاز شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  4
آزمایش بالینی روش جدید برای درمان سرطان پروستات آغاز شد

شرکت پروکت بیوربوتیک، واقع در سان خوزه کالیفرنیا، خبر خوشی برای بیماران مبتلا به سرطان پروستات به همراه آورده است. اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) به آزمایش بالینی روشی جدید به نام آکوابلاسیون برای درمان این بیماری چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش سرویس اخبار پزشکی و سلامت رسانه فناوری تکنا، آکوابلاسیون روشی نوین و دقیق برای درمان سرطان پروستات است که از جت آب تحت فشار و هدایت شده توسط امواج فراصوت استفاده می‌کند. این روش به جراح اجازه می‌دهد تا بافت سرطانی پروستات را با دقت بسیار بالا برش داده و از بین ببرد، بدون اینکه به بافت‌های سالم اطراف آسیب برساند. این روش به جراح اجازه می‌دهد تا با توجه به شرایط هر بیمار، برنامه درمانی خاصی را انتخاب کند.

کوابلاسیون می‌تواند عوارض جانبی رایج در روش‌های سنتی درمان سرطان پروستات مانند ناتوانی جنسی و بی اختیاری ادرار را کاهش دهد. با استفاده از تصویربرداری دقیق، جراح می‌تواند با دقت بسیار بالایی بافت سرطانی را هدف قرار دهد. شرکت پروکت بیوربوتیک قصد دارد با انجام یک آزمایش بالینی بزرگ، اثربخشی و ایمنی روش آکوابلاسیون را در مقایسه با روش‌های سنتی مانند پروستاتکتومی رادیکال بررسی کند. این آزمایش به مدت 10 سال و با مشارکت 50 مرکز درمانی در سراسر جهان انجام خواهد شد.

تایید FDA برای آزمایش بالینی آکوابلاسیون گامی مهم در جهت توسعه درمان‌های بهتر برای سرطان پروستات است. این روش نوین می‌تواند به بیماران مبتلا به سرطان پروستات این امکان را بدهد تا با حفظ کیفیت زندگی، بیماری خود را درمان کنند. دکتر ایندربیر گیل، یکی از متخصصان برجسته در زمینه اورولوژی، معتقد است که آکوابلاسیون می‌تواند شیوه درمان سرطان پروستات را برای میلیون‌ها مرد تغییر دهد. او همچنین بر این باور است که این فناوری پتانسیل تبدیل شدن به یکی از روش‌های اصلی درمان سرطان پروستات را دارد.

با توجه به نتایج امیدوارکننده تحقیقات اولیه و حمایت FDA، آینده روش آکوابلاسیون بسیار روشن به نظر می‌رسد. در صورتی که نتایج آزمایش بالینی مثبت باشد، این روش می‌تواند به عنوان یک گزینه درمانی موثر و ایمن برای بیماران مبتلا به سرطان پروستات معرفی شود.

منبع خبر آزمایش بالینی روش جدید برای درمان سرطان پروستات آغاز شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow