آغاز آزمایش تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن تردز

اینستاگرام اعلام کرده که قابلیت نمایش تبلیغات ویدیویی را به پلتفرم تردز (Threads) اضافه می‌کند؛ این ویژگی به شرکت‌های تبلیغاتی امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه در فید کاربران قرار دهند، و هدف آن افزایش درآمدزایی از این شبکه اجتماعی نوپا و رقابت با پلتفرم‌هایی مانند X و تیک‌تاک است. به گزارش تکناک، این اقدام، که به […] نوشته آغاز آزمایش تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن تردز اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۴ - 15:00
 2
آغاز آزمایش تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن تردز

اینستاگرام اعلام کرده که قابلیت نمایش تبلیغات ویدیویی را به پلتفرم تردز (Threads) اضافه می‌کند؛ این ویژگی به شرکت‌های تبلیغاتی امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه در فید کاربران قرار دهند، و هدف آن افزایش درآمدزایی از این شبکه اجتماعی نوپا و رقابت با پلتفرم‌هایی مانند X و تیک‌تاک است.

به گزارش تکناک، این اقدام، که به گفته متا در راستای گسترش ابتکارات تبلیغاتی این پلتفرم صورت می‌گیرد، به دنبال شبیه‌سازی بیشتر این اپلیکیشن به رقیب خود، X است. این برنامه از ماه گذشته با آغاز پذیرش تبلیغات جهانی برای تبلیغ‌کنندگان آغاز شده بود.

خبر آزمایش تبلیغات ویدیویی در جریان ارائه متا در رویداد IAB NewFronts که به تبلیغ‌کنندگان اختصاص داشت، اعلام شد. در این رویداد، شرکت‌ها و رسانه‌های اجتماعی خود را به تبلیغ‌کنندگان معرفی می‌کنند.

بر اساس اعلام متا، تعداد محدودی از تبلیغ‌کنندگان در این آزمایش، ویدیوهایی با ابعاد ۱۹:۹ یا ۱:۱ را به‌عنوان تبلیغات در فید Threads منتشر خواهند کرد. این تبلیغات ویدیویی در میان محتوای ارگانیک اپلیکیشن نمایش داده خواهند شد. با این حال، متا جزئیات بیشتری درباره قیمت‌گذاری یا فرکانس این تبلیغات منتشر نکرده است.

تبلیغات ویدیویی در تردز

به نقل از تک‌کرانچ، این به‌روزرسانی در حالی منتشر می‌شود که متا اخیراً اعلام کرده است که تعداد کاربران فعال ماهانه اپلیکیشن Threads به بیش از ۳۵۰ میلیون نفر رسیده است. همچنین طبق گفته مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، زمان سپری‌شده در این اپلیکیشن به لطف بهبودهای صورت‌گرفته در سیستم‌های توصیه‌گری آن، ۳۵ درصد افزایش یافته است.

این خبر به‌همراه سایر به‌روزرسانی‌ها در محصولات تبلیغاتی متا در جریان این رویداد منتشر شد. یکی از این به‌روزرسانی‌ها، آزمایش یک راهکار جدید ویدیویی به نام “تبلیغات روند ویدیویی Reels” است که در کنار پرطرفدارترین Reels از خالقان محتوا نمایش داده خواهد شد.

در همین راستا، تیک‌تاک نیز این هفته گسترش مشابهی را در قالب Pulse Suite معرفی کرده است. این ابزار به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا خود را در کنار محتوای پرطرفدار در دسته‌بندی‌های مختلف، مناسبت‌ها، رویدادهای فرهنگی و محتوای دائمی از ورزش، سرگرمی و ناشران سبک زندگی معرفی کنند.

متا همچنین اعلام کرده است که در حال آزمایش “Trends” در بازار خالقان اینستاگرام است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا روندهای محبوب را شناسایی کنند. علاوه بر این، این شرکت در حال آزمایش API بازار خالقان است تا کسب‌وکارها بتوانند به‌طور مؤثر با خالقان باکیفیت در مقیاس وسیع ارتباط برقرار کنند.

همچنین متا از راه‌اندازی ویژگی “Video Expansion” در Facebook Reels خبر داد. این ویژگی به‌طور خودکار پیکسل‌های جدیدی در فریم‌های ویدیویی تولید می‌کند تا ابعاد ویدیو را گسترش دهد و تجربه‌ای طبیعی‌تر برای کاربران فراهم کند.

نوشته آغاز آزمایش تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن تردز اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow