آنر X60i معرفی شد؛ میان‌رده جدید با نمایشگر اولد و دوربین 50 مگاپیکسلی

آنر به تازگی گوشی هوشمند جدید خود با نام X60i را معرفی کرده است. این گوشی در بخش نمایشگر، دوربین و سخت افزار ارتقاء یافته و به دنبال جذب کاربران جوان و علاقه‌مند به فناوری است. آنر X60i به یک نمایشگر 6.7 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز […]

۱۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  3
آنر X60i معرفی شد؛ میان‌رده جدید با نمایشگر اولد و دوربین 50 مگاپیکسلی

آنر به تازگی گوشی هوشمند جدید خود با نام X60i را معرفی کرده است. این گوشی در بخش نمایشگر، دوربین و سخت افزار ارتقاء یافته و به دنبال جذب کاربران جوان و علاقه‌مند به فناوری است.

آنر X60i به یک نمایشگر 6.7 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز مجهز شده است. این نمایشگر از حداکثر روشنایی 2000 نیت پشتیبانی می‌کند و برای محافظت از چشم کاربران، از فناوری کم‌نورسازی PWM با فرکانس 3240 هرتز استفاده کرده و علاوه بر این، گواهینامه TÜV Rheinland را هم کسب کرده است.

این گوشی هوشمند به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 6080 مجهز شده که تا فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می‌کند. آنر X60i در دو نسخه با حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی عرضه می‌شود. البته، این گوشی از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی برخوردار بوده و امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت را فراهم می‌کند.

آنر X60i

در بخش دوربین، این گوشی به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. همچنین، این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 35 وات بهره می‌برد. یکی از نکات جالب توجه در مورد آنر X60i، پشتیبانی آن از شارژ معکوس است. این محصول جدید با وجود مقرون به صرفه بودن، از قابلیت شارژ معکوس (با توان 6 وات) پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد از باتری گوشی خود برای شارژ دستگاه‌های دیگر مانند هدفون‌های بی‌سیم یا ساعت‌های هوشمند استفاده کنند.

آنر X60i به سیستم عامل MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید 14 مجهز شده که دارای ویژگی‌های جدیدی مانند حالت بازی پیشرفته (Game Mode) و حالت عکاسی حرفه‌ای (Pro Camera Mode) است و به کاربران امکان تجربه بهتری از بازی و عکاسی را می‌دهد. علاوه بر این، این گوشی از قابلیت‌های اتصال 5G، وای‌-فای 5، بلوتوث نسخه 5.1 و GPS پشتیبانی می‌کند. همچنین، این گوشی دارای گواهینامه IP64 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است و از استاندارد مقاومت در برابر سقوط Swiss SGS برخوردار است.

آنر X60i

گوشی میان‌رده آنر X60i از قابلیت NFC نیز پشتیبانی می‌کند که امکان استفاده از خدمات پرداخت موبایلی و ارتباط نزدیک را فراهم می‌سازد. همچنین، اسکنر اثر انگشت این گوشی در کناره بدنه و بر روی دکمه پاور تعبیه شده و به کمک آن می‌توان به سرعت قفل گوشی را باز کرده و امنیت اطلاعات را نیز افزایش داد.

از دیگر ویژگی‌های آنر X60i می‌توان به بلندگوهای استریو، فناوری صدای آنر Histen، دو میکروفون با کاهش نویز، پاک‌کن مبتنی بر هوش مصنوعی و کپسول هوشمند (قابلیتی مشابه با جزیره پویای اپل که اطلاعات مهم را اطراف دوربین سلفی نمایش می‌دهد) اشاره کرد.

آنر X60i در چهار رنگ مشکی، آبی، بنفش و سفید عرضه می‌شود و در حال حاضر در وب‌سایت آنر چین لیست شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در سایر مناطق نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

آنر X60i

قیمت پایه این گوشی برای نسخه‌ای با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 1399 یوان چین (حدود 193 دلار) است. نسخه 12/256 گیگابایتی هم با قیمت 1599 یوان چین (حدود 221 دلار) و نسخه 12/512 گیگابایتی با قیمت 1799 یوان چین (حدود 249 دلار) عرضه می‌شود.

با توجه به مشخصات فنی، به نظر می‌رسد آنر X60i یک گزینه مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی میان‌رده با نمایشگر باکیفیت، دوربین قابل قبول و عملکرد مناسب هستند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow