آنر نخستین عرضه‌کننده گوشی‌های مجهز به تراشه Snapdragon 8 Elite

شرکت آنر (Honor) به تازگی تاریخ عرضه سری گوشی‌های هوشمند Magic 7 خود را به صورت رسمی اعلام کرد، که به عنوان اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه پرقدرت کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Elite، راهی بازار می‌شوند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این شرکت چینی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، برنامه‌های خود […] نوشته آنر نخستین عرضه‌کننده گوشی‌های مجهز به تراشه Snapdragon 8 Elite اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۳ مهر , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  1
آنر نخستین عرضه‌کننده گوشی‌های مجهز به تراشه Snapdragon 8 Elite

شرکت آنر (Honor) به تازگی تاریخ عرضه سری گوشی‌های هوشمند Magic 7 خود را به صورت رسمی اعلام کرد، که به عنوان اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه پرقدرت کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Elite، راهی بازار می‌شوند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این شرکت چینی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، برنامه‌های خود را برای برگزاری دو رویداد مهم در این ماه اعلام کرد.

در اولین رویداد که در تاریخ ۲۳ اکتبر برگزار خواهد شد، سیستم‌عامل جدید Honor با نام MagicOS 9.0 که بر پایه اندروید ۱۵ توسعه یافته است، رونمایی خواهد شد. این سیستم عامل با تمرکز بر هوش مصنوعی، تجربه کاربری بسیار روان و شخصی‌سازی شده‌ای را به کاربران ارائه خواهد داد.

خبر مهم‌تر درباره تاریخ عرضه سری گوشی‌های هوشمند Magic 7 می‌باشد که به طور رسمی ۳۰ اکتبر اعلام شده است. این اولین باری می‌باشد که تاریخ دقیقی برای عرضه یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Elite اعلام می‌شود. هرچند این به معنای آن نیست که Honor به طور قطع اولین شرکتی خواهد بود که این گوشی را روانه بازار می‌کند.

شرکت کوالکام قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر از تراشه Snapdragon 8 Elite رونمایی کند. علاوه بر این، گزارش‌های اخیر بیانگر آن است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، قصد دارند در تاریخ ۲۸ اکتبر از گوشی‌های پرچمدار خود با این تراشه رونمایی نمایند. بنابراین، شرکت‌هایی مانند شیائومی نیز ممکن است فرصت عرضه اولین گوشی با این تراشه را داشته باشند.

سری Magic 7 به احتمال زیاد در دو مدل استاندارد و پرو عرضه خواهد شد. بر اساس شایعات منتشر شده، این دو مدل از نظر مشخصات فنی شباهت‌های زیادی به هم خواهند داشت.

آنر احتمال دارد نخستین عرضه‌کننده گوشی‌های مجهز به تراشه Snapdragon 8 Elite شود

هر دو مدل Magic 7 و Magic 7 Pro یک سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی خواهند داشت. سنسور اصلی این دوربین، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Omnivision OV50H خواهد بود. همچنین یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی (به احتمال زیاد Sony IMX882) و یک سنسور سوم با رزولوشن ۵۰ یا ۲۰۰ مگاپیکسلی (Samsung HP3) نیز در این گوشی‌ها تعبیه خواهد شد.

هر دو مدل از نمایشگرهای OLED با کیفیت بالا استفاده خواهند کرد. مدل پرو به احتمال زیاد از یک نمایشگر 2K با رزولوشن بالاتر بهره‌مند خواهد بود، در حالی که مدل استاندارد به نمایشگری با رزولوشن 1.5K مجهز خواهد شد. همچنین گزارش‌های قبلی بیانگر آن است که مدل پرو از قابلیت اتصال به ماهواره نیز پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر این، هر دو مدل از ویژگی‌هایی مانند: مقاومت در برابر آب (IP68/69)، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، تشخیص چهره دو بعدی و محافظ چشم پیشرفته Honor 3.0 بهره‌مند خواهند شد.

شرکت آنر همچنین در رویداد IFA برلین اعلام کرد که سری Magic 7 به یک دستیار هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی به نام AI Agent مجهز خواهد شد. این دستیار هوشمند قادر است با یادگیری عادات و رفتار کاربر، به صورت خودکار وظایف مختلف را در برنامه‌های متعدد انجام دهد.

با توجه به مشخصات فنی قدرتمند و تاریخ عرضه نزدیک، گوشی‌های سری Magic 7 Honor می‌توانند رقبای خود را به چالش بکشند و به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند سال تبدیل شوند.

نوشته آنر نخستین عرضه‌کننده گوشی‌های مجهز به تراشه Snapdragon 8 Elite اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow