آنر هوش مصنوعی را به گوشی Magic V3 می آورد

شرکت آنر پس از عرضه نازک‌ترین گوشی تاشوی جهان، درصدد ورود به دنیای هوش مصنوعی است، که در گوشی Magic V3 خود ارائه خواهد کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، شرکت Honor مدتی پیش، Magic V3 را در چین معرفی کرد و رکورد نازک‌ترین گوشی تاشو را شکست. اکنون، این شرکت قصد دارد در همکاری... نوشته آنر هوش مصنوعی را به گوشی Magic V3 می آورد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
آنر هوش مصنوعی را به گوشی Magic V3 می آورد

شرکت آنر پس از عرضه نازک‌ترین گوشی تاشوی جهان، درصدد ورود به دنیای هوش مصنوعی است، که در گوشی Magic V3 خود ارائه خواهد کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، شرکت Honor مدتی پیش، Magic V3 را در چین معرفی کرد و رکورد نازک‌ترین گوشی تاشو را شکست. اکنون، این شرکت قصد دارد در همکاری جدیدی با Google Cloud قابلیت‌های بهره‌وری بیشتری را با استفاده از هوش مصنوعی ارائه دهد.

این شرکت در نظر دارد پیش از عرضه جهانی Magic V3، افزودنی‌های جدیدی را به آن اضافه کند، که شامل Galaxy AI یا مجموعه هوش مصنوعی گوگل است و کاربردهای متعددی را ارائه خواهد داد.

گوشی Magic V3 قرار است پیش از عرضه جهانی خود در نمایشگاه IFA در برلین امسال، قابلیت‌هایی مانند AI Eraser، Face to Face Translation و Honor Notes Live Translation را دریافت کند.

AI Eraser بسیار شبیه به Magic Editor در Google Photos است.

ویدیویی که توسط این شرکت منتشر شده است، به وضوح نشان می‌دهد که ویژگی AI Eraser افراد را از عکس منظره، به راحتی حذف می‌کند و شباهت زیادی به Magic Editor دارد.

شرکت Honor به بازار هوش مصنوعی وارد می شود

قابلیت Honor Notes Live Translation مشابه گزینه‌ای است که در مجموعه هوش مصنوعی سامسونگ وجود دارد.

فیلم منتشر شده شرکت Honor، نشان می‌دهد که گفتارها توسط برنامه گوش داده می‌شود و سپس به صورت متن در می‌آیند.

قابلیت Face to Face Translation به کاربر این امکان را می‌دهد تا از نمایشگر خارجی Magic V3 برای نمایش گفتار ترجمه شده استفاده کند.

هرچند این قابلیت چندان مورد توجه قرار نگرفته است، اما انتظار می‌رود شرکت Honor از آن به عنوان یکی از برنامه‌های اختصاصی Magic V3 بهره ببرد.

از دیگر افزودنی‌های مورد اشاره قابلیت “Magic Portal” در MagicOS 8 است، که به کاربر اجازه می‌دهد به صورت همزمان 2 برنامه را در حالت چند وظیفه‌ای اجرا نماید.

همچنین بر اساس اعلام این شرکت تمام ویژگی‌های بیان شده در زمان عرضه Magic V3 منتشر خواهند شد.

 

نوشته آنر هوش مصنوعی را به گوشی Magic V3 می آورد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow