آیا اپل با معرفی نسخه جدید Magic Mouse به دردسرهای شارژ آن پایان می‌دهد؟

شرکت اپل به‌تازگی در کد iOS 18.1 به نسخه جدید Magic Mouse اشاره کرده است و شایعاتی مبنی‌بر تغییر محل شارژ این محصول به‌گوش می‌رسد. به‌گزارش تک‌ناک، محصولات اپل معمولاً با محوریت سری آیفون توجه زیادی را جلب می‌کنند و این بار نیز خط تولید آیفون ۱۶ به‌واسطه ارتقاهای دوربین و ویژگی‌های مبتنی‌بر AI در […] نوشته آیا اپل با معرفی نسخه جدید Magic Mouse به دردسرهای شارژ آن پایان می‌دهد؟ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ آبان , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  3
آیا اپل با معرفی نسخه جدید Magic Mouse به دردسرهای شارژ آن پایان می‌دهد؟

شرکت اپل به‌تازگی در کد iOS 18.1 به نسخه جدید Magic Mouse اشاره کرده است و شایعاتی مبنی‌بر تغییر محل شارژ این محصول به‌گوش می‌رسد.

به‌گزارش تک‌ناک، محصولات اپل معمولاً با محوریت سری آیفون توجه زیادی را جلب می‌کنند و این بار نیز خط تولید آیفون ۱۶ به‌واسطه ارتقاهای دوربین و ویژگی‌های مبتنی‌بر AI در کانون توجهات قرار گرفته است. کاربران نه‌تنها به‌دنبال خرید این اسمارت‌فون هستند؛ بلکه به‌روزرسانی لوازم جانبی اپل را نیز زیرنظر می‌گیرند. این لوازم جانبی معمولاً هم‌زمان با معرفی سخت‌افزار جدید ارائه می‌شوند.

تحقیقات اخیر مک‌رومرز نشان می‌دهد که اپل به‌زودی نسخه‌های جدیدی از Magic Mouse و Magic Keyboard و Magic Trackpad را به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت معمولاً استراتژی مشخصی برای لوازم جانبی خود دارد که به‌روزرسانی‌های جدید را با انتشار سخت‌افزار یا سیستم‌عامل همراه می‌کند. کدی که آرون پریس، نویسنده مک‌رومرز، کشف کرده، نشان‌دهنده وجود نسخه‌های جدید از لوازم جانبی اپل است.

Wccftech می‌نویسد که انتظار می‌رود این لوازم جانبی شامل به‌روزرسانی‌های عملکردی و تغییرات طراحی باشند. همچنین، این کد اشاره‌هایی به نسخه‌های جدید با قابلیت تاچ آیدی و صفحه‌کلید عددی می‌کند؛ اگرچه برخی مدل‌ها ممکن است این ویژگی‌ها را نداشته باشند. در‌حال‌حاضر، اطلاعات کمی از iOS 18.1 در‌دسترس است؛ اما به‌نظر می‌رسد اپل در حال حرکت به‌سمت استانداردسازی پورت USB-C و دور‌شدن از پورت لایتنینگ برای تمامی دستگاه‌های خود است.

یکی از تغییرات مورد‌انتظار در Magic Mouse، اصلاح محل پورت شارژ است. نسخه قبلی به‌دلیل طراحی غیرعملی و محل نامناسب پورت لایتنینگ در قسمت زیرین، انتقادات زیادی را متوجه خود کرد. احتمال دارد که اپل نسخه‌های به‌روزشده Magic Mouse و Magic Keyboard را درکنار مک‌های جدید M4 در اکتبر معرفی کند.

نوشته آیا اپل با معرفی نسخه جدید Magic Mouse به دردسرهای شارژ آن پایان می‌دهد؟ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow