آیا باید منتظر وقوع دوباره آلت سیزن باشیم؟

علی مارتینز، تحلیلگر پرآوازه فعال در حوزه رمزارزها در پیش‌بینی تازه‌ای از وقوع احتمالی آلت سیزن و رونق آلت کوین‌ها خبر داده است. به‌ گزارش تک‌ناک، در آلت سیزن، بیت کوین در محدوده ثابتی شروع به نوسان می‌کند و آلت کوین‌ها با جهش قیمتی مواجه می‌شوند. مارتینز بر این باور است که در آلت سیزن […] نوشته آیا باید منتظر وقوع دوباره آلت سیزن باشیم؟ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
آیا باید منتظر وقوع دوباره آلت سیزن باشیم؟

علی مارتینز، تحلیلگر پرآوازه فعال در حوزه رمزارزها در پیش‌بینی تازه‌ای از وقوع احتمالی آلت سیزن و رونق آلت کوین‌ها خبر داده است.

به‌ گزارش تک‌ناک، در آلت سیزن، بیت کوین در محدوده ثابتی شروع به نوسان می‌کند و آلت کوین‌ها با جهش قیمتی مواجه می‌شوند. مارتینز بر این باور است که در آلت سیزن پیش رو، بخت یار افرادی خواهد بود که از آنها با عنوان «گاوها یا خریداران کم‌هوش» یاد می‌شود.

به عبارت دیگر در این زمان خرید تصادفی رمزارزها امکان دارد در مقایسه با اتخاذ استراتژی هدفمند برای ورود به موقعیت‌های خرید، بازده بیشتری در اختیار بگذارد.

آلت سیزن در راه است

به نقل از کریپتودنس، پیش‌تر در تاریخ ۲۱ سپتامبر نیز تحلیلگری که در بازه‌های زمانی کوتاه دست به معامله می‌زند، با پیش کشیدن روند حاکم بر بازار و مقایسه آن با الگوهای تاریخی گفته بود که دورنمای روشنی در انتظار بسیاری از آلت کوین‌ها است.

او به معامله‌گران توصیه کرده است که از ورود به موقعیت‌های معاملاتی شورت (فروش) اجتناب کنند.

علی مارتینز هم در تحلیل خود به سرنخ‌هایی اشاره کرده است که می‌توانند نشانگر آغاز روند صعودی در آلت کوین‌ها باشند.

همان‌طور که می‌‌دانید، آلت سیزن زمانی رخ می‌دهد که رشد آلت کوین‌ها در مقایسه با بیت کوین بیشتر می‌شود.

مارتینز بر این باور است که دامیننس یا سهم بیت کوین در بازار رو به کاهش می‌باشد، حال آنکه ارزش بازار ارزهای کمترشناخته‌شده‌ پس از شکست یک روند نزولی، گاردی صعودی به خود گرفته است.

مارتینز می‌گوید که تحلیل نمودار دامیننس بیت کوین نشان می‌دهد که روند صعودی رو به تضعیف می‌باشد، در حالی که ارزش بازار آلت کوین‌ها از یک الگوی کنج نزولی در حال خروج است.

علاوه‌بر مارتینز، دیگر تحلیلگران پرآوازه مثل مایکل ون دی پوپ نیز سرسختانه بر این باور هستند که اکنون نوبت رونق آلت کوین‌ها فرا رسیده است و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را باید در این دارایی‌ها جست‌وجو کرد.

نوشته آیا باید منتظر وقوع دوباره آلت سیزن باشیم؟ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow