آیا گوشی تاشوی اپل عرضه خواهد شد؟

گوشی‌های تاشو هنوز در آن حدی که باید رایج نشده‌اند، اما محبوبیت آنها رو به رشد است و به نظر می‌رسد شرکت اپل نیز قصد دارد اولین آیفون تاشوی خود را عرضه کند.  به گزارش تک‌ناک، گوشی‌های تاشوی کنونی مانند آخرین مدل‌ Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 سامسونگ، نشان می‌دهند که... نوشته آیا گوشی تاشوی اپل عرضه خواهد شد؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
آیا گوشی تاشوی اپل عرضه خواهد شد؟

گوشی‌های تاشو هنوز در آن حدی که باید رایج نشده‌اند، اما محبوبیت آنها رو به رشد است و به نظر می‌رسد شرکت اپل نیز قصد دارد اولین آیفون تاشوی خود را عرضه کند. 

به گزارش تک‌ناک، گوشی‌های تاشوی کنونی مانند آخرین مدل‌ Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 سامسونگ، نشان می‌دهند که این نوع طراحی در مدت زمان کوتاهی به چه میزان پیشرفت کرده است. به همین دلیل اپل هم گویا به دنبال کسب جایگاه در این بازار می‌باشد، اما آیا این اتفاق خواهد افتاد؟ در این مطلب به این سؤال می‌پردازیم.

بر اساس تحقیقات Counterpoint، گوشی‌های تاشو به مرور زمان محبوب‌تر شده‌اند و فروش جهانی این گوشی‌ها نسبت به سال قبل 49 درصد افزایش یافته است، که بالاترین نرخ افزایش در 6 سال گذشته می‌باشد. این گزارش ادعا می‌کند که این رشد توسط سه شرکت هواوی، آنر و موتورولا انجام شده است. بنابراین به نظر می‌رسد که زمان آن فرا رسیده باشد که شرکت اپل هم اولین گوشی تاشوی خود را تولید کند.

با توجه به گزارش جدیدی که در The Information منتشر شده است، اندازه آیفون تاشو تا زمانی که از وسط تا شود مانند باقی گوشی‌ها از جمله Samsung Galaxy Z Flip6 خواهد بود تا قابل حمل‌تر باشد.

اکثر کاربران تلفنی را ترجیح می‌دهند که فضای کمتری در جیب اشغال کند تا تلفنی که تبدیل به تبلت شود، چرا که اکثر آنها صفحه‌نمایش مربعی دارند.

بر اساس گزارش‌ها، اپل در تلاش است که چین‌خوردگی بین دو نیمه صفحه نمایش را از بین ببرد، موضوعی که هنوز هیچ سازنده‌ای موفق به انجام آن نشده است. زیبایی تمرکز اصلی اپل است.

افشای اطلاعات گوشی تاشو اپل

همچنین اپل اصرار دارد که آیفون تاشو هنگام تا شدن نباید ضخیم‌تر از آیفون معمولی باشد، که این موضوع آن را بسیار نازک‌تر از سایر آیفون‌های موجود در بازار می‌کند.

لوگوی اپل در پشت آیفون چه خواهد شد؟ آیا در جایی که لولای تاشو وجود دارد، قرار می‌گیرد؟ مهندسان به احتمال زیاد باید مکان لوگوی اپل را نیز تغییر دهند، اما شاید یک قطعه از برند اپل زیر لولا قرار بگیرد.

آیا به طور قطع آیفون تاشو تولید می‌شود؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که این اتفاق در حال انجام می‌باشد. بر اساس یک گزارش، ادعا شده که یک نام رمز برای این گوشی اختصاص داده شده است.

همچنین گزارش‌هایی در زمینه همکاری اپل با سامسونگ برای ساخت صفحه‌نمایش‌های تاشو منتشر شده است، که این احتمال را افزایش می‌دهد.

تاریخ عرضه آیفون تاشو چه زمانی خواهد بود؟

گزارش‌ها به سال 2026 اشاره می‌کنند، اگرچه بسیاری از کارشناسان درمورد این موضوع مطمئن نیستند. اما اپل دوست دارد برای محصولات خود وقت بگذارد و این تاریخ خیلی زود به نظر می‌رسد.

همچنین ادعاهای دیگری وجود دارد که تا سال 2027 شاهد آیفون تاشو نخواهیم بود و گویا مشکل چین‌ خوردگی کلید توسعه آن است. اپل نه تنها می‌خواهد این چین خوردگی نامرئی باشد، بلکه به نظر می‌رسد نگران این موضوع است که تا شدن مکرر صفحه نمایش مقاومت آیفون تاشو را کاهش می‌دهد.

البته سؤالات دیگری هم وجود دارد. این آیفون تاشو چه نام خواهد داشت؟ آیفون فولد؟ آیفون نانو؟ آیفون فلیپ؟ چگونه اپل ما را متقاعد خواهد کرد که این همان شکلی است که ما به آن نیاز داریم؟ قیمت این گوشی در چه حد خواهد بود؟ تمام این سؤال‌ها به مرور پاسخی دریافت خواهند کرد.

 

نوشته آیا گوشی تاشوی اپل عرضه خواهد شد؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow