آیفون SE 4 با پشتیبانی از Apple Intelligence عرضه خواهد شد

اپل قصد دارد اوایل سال آینده آیفون SE 4 را با طراحی جدید و پشتیبانی از هوش مصنوعی خود (Apple Intelligence) عرضه کند. به‌گزارش تک‌ناک، با اینکه Apple Intelligence در ابتدا فقط برای برخی از مدل‌های آیفون ۱۶ ارائه شد، اپل در حال گسترش این قابلیت به دستگاه‌های بیشتری است. گزارش‌ها حاکی از آن است […] نوشته آیفون SE 4 با پشتیبانی از Apple Intelligence عرضه خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 05:00
 0  4
آیفون SE 4 با پشتیبانی از Apple Intelligence عرضه خواهد شد

اپل قصد دارد اوایل سال آینده آیفون SE 4 را با طراحی جدید و پشتیبانی از هوش مصنوعی خود (Apple Intelligence) عرضه کند.

به‌گزارش تک‌ناک، با اینکه Apple Intelligence در ابتدا فقط برای برخی از مدل‌های آیفون ۱۶ ارائه شد، اپل در حال گسترش این قابلیت به دستگاه‌های بیشتری است. گزارش‌ها حاکی از آن است که آیفون SE 4 با طراحی جدید و پشتیبانی از هوش مصنوعی اپل اوایل سال آینده همراه با ارتقای آیپد ایر عرضه خواهد شد. این نشان می‌دهد که اپل قصد دارد تمام محصولاتش را به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز کند.

اپل معمولاً در بهار رویدادی برگزار می‌کند تا محصولات جدیدش را معرفی کند. امسال انتظار می‌رود آیفون SE 4 جدید و نسل جدید آیپد ایر در این رویداد رونمایی شوند. تحلیلگر معروف مارک گرمن از بلومبرگ پیش‌بینی کرده است که این محصولات اوایل سال آینده معرفی خواهند شد.

به‌نقل از Wccftech، با‌توجه‌به اطلاعات موجود، انتظار می‌رود اپل محصولات جدیدش را ماه مارس یا آوریل معرفی کند. با‌توجه‌به اینکه رویداد WWDC 2025 در ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده است، بعید است معرفی محصولات جدید تا پایان بهار به‌تعویق بیفتد. اگر این پیش‌بینی‌ها درست باشند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آیفون SE 4 با طراحی جدید و نمایشگر اولد بزرگ‌تر در اوایل سال ۲۰۲۵ رونمایی شود.

اپل قصد دارد اوایل سال آینده آیفون SE 4 را با طراحی جدید و پشتیبانی از Apple Intelligence عرضه کند.

آیفون SE 4 با الهام از طراحی آیفون ۱۴، ظاهری مدرن و جذاب خواهد داشت؛ اما تغییرات این گوشی فقط به طراحی محدود نمی‌شود. SE 4 قرار است با ویژگی‌های جدید و جذابی همچون دکمه‌ی اکشن (Action Button) همراه باشد. همچنین، با‌توجه‌به علاقه‌ی اپل به ارتقای قابلیت‌های دوربین در مدل‌های استاندارد، انتظار می‌رود که نسل چهارم آیفون SE از سخت‌افزار دوربین پیشرفته‌تری بهره‌مند شود.

افزون‌براین، پیش‌بینی می‌شود که آیفون SE برای همیشه با تاچ آیدی خداحافظی کند و سنسورهای فیس آیدی را در جلو نمایشگر قرار دهد. این گوشی هوشمند به پردازنده‌ای قدرتمند (احتمالاً A17 پرو یا حتی A18) مجهز خواهد شد که به آن اجازه می‌دهد از قابلیت‌های پیشرفته Apple Intelligence پشتیبانی کند. این ویژگی که تاکنون تنها در مدل‌های پرو آیفون ارائه شده، تجربه‌ی کاربری را به سطح جدیدی ارتقا خواهد داد.

علاوه‌بر معرفی آیفون SE، اپل قصد دارد آیپد ایر را نیز با تغییرات زیادی همراه کند. این تبلت‌ها به‌احتمال زیاد به تراشه‌ی قدرتمند M3 مجهز خواهند شد که مشابه مدل‌های آیپد پرو است. همچنین، انتظار می‌رود شاهد بهبودهایی در بخش اتصال و افزایش رم در این مدل‌ها باشیم. این اطلاعات هنوز تأیید نشده‌اند و باید با‌ احتیاط به آن‌ها نگاه کرد. اپل قصد دارد هر دو مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی iPad Air را ارتقا دهد و برخی از ویژگی‌های مدل‌های پرو را نیز به آن‌ها اضافه کند.

نوشته آیفون SE 4 با پشتیبانی از Apple Intelligence عرضه خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow