آیکو 13 دارای نورپردازی RGB در اطراف دوربین پشتی خواهد بود

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره گوشی آیکو 13 (iQOO 13) به گوش رسیده است. یکی از این شایعات اخیر ادعا می‌کند که این گوشی در تاریخ 5 دسامبر (15 آذر) در هند عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز آیکو به طور رسمی تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده است. اما به تازگی […]

۲۲ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  4
آیکو 13 دارای نورپردازی RGB در اطراف دوربین پشتی خواهد بود

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره گوشی آیکو 13 (iQOO 13) به گوش رسیده است. یکی از این شایعات اخیر ادعا می‌کند که این گوشی در تاریخ 5 دسامبر (15 آذر) در هند عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز آیکو به طور رسمی تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده است. اما به تازگی تصاویری از این گوشی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که نمای پشتی آن را نشان می‌دهد. با نگاهی به این تصاویر می‌توان دید که طراحی پشت این گوشی تفاوت چندانی با مدل قبلی آن یعنی آیکو 12 ندارد.

یکی از ویژگی‌های جالبی که در تصاویر منتشر شده مشخص است، نورپردازی RGB در اطراف دوربین‌های پشتی آیکو 13 است. این نور رنگارنگ به گوشی جلوه‌ای خاص بخشیده و به نظر می‌رسد که این نور برای استفاده در هنگام بازی و اطلاع‌رسانی درباره تماس‌های ورودی و اعلان‌های اپلیکیشن‌ها طراحی شده باشد.

بر اساس اطلاعات یکی از افشاگران معتبر به نام Digital Chat Station، این نور و لنزهای دوربین از شیشه یک تکه ساخته شده‌اند و در هنگام لمس، سطحی صاف و یکدست دارند که به کیفیت بالای ساخت این گوشی اشاره می‌کند.

آیکو 13

اخیراً آیکو تایید کرده که آیکو  13 یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که با سیستم عامل OriginOS 5 عرضه می‌شود. البته، این نسخه مخصوص مدل‌های عرضه شده در چین است و نسخه‌های بین‌المللی، از جمله نسخه‌ای که قرار است در هند عرضه شود، با Funtouch OS 15 به بازار خواهند آمد.

با وجود اینکه شایعات حاکی از آن است که آیکو 13 در تاریخ 5 دسامبر (15 آذر) در هند رونمایی خواهد شد، احتمال دارد که این گوشی ابتدا در چین معرفی شود. ممکن است معرفی رسمی این گوشی در چین در ماه جاری یا ماه آینده صورت گیرد. به زودی باید منتظر اعلام رسمی آیکو درباره این موضوع باشیم.

در مجموع، با توجه به شایعات و اطلاعات منتشر شده، گوشی آیکو 13 احتمالاً یکی از گوشی‌های پرچمدار با ویژگی‌های منحصر به فردی همچون نورپردازی RGB در اطراف دوربین و سیستم عاملی جدید بر پایه اندروید خواهد بود. این گوشی با طراحی‌ای مشابه مدل قبلی اما با بهبود در برخی جزئیات کوچک، به ویژه در بخش دوربین و ظاهر، می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow