اتریوم ملکه رمزارزها ۹ ساله شد

بلاک‌چین اتریوم با ارزش بازاری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد دلار و میزبانی از دست‌کم ۲/۴۵ میلیارد تراکنش ۹ ساله شد. به‌گزارش تک‌ناک، اتریوم پس از گذشت ۹ سال از روز تولدش، توانسته است میلیاردها تراکنش را پردازش و در قامت نیرویی پیش‌برنده در صنعت رمزارزها قد علم کند. کریپتواسلیت می‌نویسد که شبکه‌ی اتریوم در ۳۰ جولای... نوشته اتریوم ملکه رمزارزها ۹ ساله شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
اتریوم ملکه رمزارزها ۹ ساله شد

بلاک‌چین اتریوم با ارزش بازاری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد دلار و میزبانی از دست‌کم ۲/۴۵ میلیارد تراکنش ۹ ساله شد.

به‌گزارش تک‌ناک، اتریوم پس از گذشت ۹ سال از روز تولدش، توانسته است میلیاردها تراکنش را پردازش و در قامت نیرویی پیش‌برنده در صنعت رمزارزها قد علم کند.

کریپتواسلیت می‌نویسد که شبکه‌ی اتریوم در ۳۰ جولای ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد. چندین چهره‌ی فعال در حوزه‌ی نرم‌افزار ازجمله ویتالیک بوترین، گاوین وود، جوزف لوبین و چارلز هاسکینسون که هر‌یک تأسیس شبکه‌های رمزارزی مختلف را در کارنامه دا‌شتند، گرد هم آمدند و خشت نخست اتریوم را بنا گذاشتند.

اتریوم رفته‌رفته به بزرگ‌ترین بلاک‌چین بعد از بیت کوین تبدیل شد و بعدها توانست میزبان صدها پروژه‌ی رمزارزی شود. مطابق گزارش اتراسکن، شبکه‌ی اتریوم در طول عمر ۹ ساله‌ی خود، بیش از ۲/۴۵ میلیارد تراکنش را در ۲۰/۴ میلیون بلاک پردازش کرده است.

اتریوم ۹ ساله شد

داده‌های دون‌آنالیتیکس تصویر جامع‌تری از شبکه‌ی اتریوم را نشان می‌دهد. در ماه گذشته، این شبکه میزبان بیش از ۷ میلیون نفر کاربر فعال و دست‌کم ۱ میلیون گره اعتبارسنج بوده است. علاوه‌براین، داده‌های دیفای‌لاما نیز نشان می‌دهد که درحال‌حاضر اتریوم میزبان بیش از هزار پروژه‌ی بلاک‌چینی است که مجموع میزان سرمایه‌ی سپرده‌گذاری‌شده در آن‌ها به بیش از ۷۱ میلیارد دلار می‌رسد.

هم‌اکنون، ارزش بازار اتریوم نیز بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار است و این شبکه توانسته به جمع ۲۵ دارایی برتر جهان راه یابد. قیمت اتریوم نیز به بیش از ۳ هزار دلار رسیده و باعث شده است تا این رمزارز یکی از ارزهای دیجیتال گران‌ جهان باشد.

نوشته اتریوم ملکه رمزارزها ۹ ساله شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow