احتمال ارائه خدمات انتقال پول در شبکه X

به نظر می‌رسد شبکه X در حال حرکت به سمت سیستم پرداخت‌ پولی است، که آن را به رؤیای ایلان ماسک برای تبدیل شدن این شبکه به یک اپلیکیشن همه کاره نزدیک‌تر می‌کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، بر اساس یافته‌های اخیر یکی از پژوهشگران حوزه اپلیکیشن، شرکت X در حال افزودن دکمه «پرداخت‌» به... نوشته احتمال ارائه خدمات انتقال پول در شبکه X اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  2
احتمال ارائه خدمات انتقال پول در شبکه X

به نظر می‌رسد شبکه X در حال حرکت به سمت سیستم پرداخت‌ پولی است، که آن را به رؤیای ایلان ماسک برای تبدیل شدن این شبکه به یک اپلیکیشن همه کاره نزدیک‌تر می‌کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، بر اساس یافته‌های اخیر یکی از پژوهشگران حوزه اپلیکیشن، شرکت X در حال افزودن دکمه «پرداخت‌» به نوار ابزار زیر تب نشان‌ها است.

این پژوهشگر که نیما اوجی نام دارد در گفت‌وگو با TechCrunch گفت: «در افزونه جدید ارجاعاتی از قبیل تراکنش‌ها، موجودی و انتقال نیز به چشم می‌خورد.»

یکی از تصورات ایلان ماسک در زمان خرید این شبکه اجتماعی که پیش‌تر توییتر نام داشت، این بود که کاربران بتوانند پول خود را در حساب X ذخیره کنند، پرداخت‌هایی به دیگر کاربران داشته و بتوانند به بازارهای پولی پربازده دسترسی داشته باشند.

خدمات انتقال پول به شبکه x اضافه می شود

یافته‌های جدید نیز نشان می‌دهد که به زودی باید منتظر خدمات پرداختی جدید در این اپلیکیشن بود. هدفی که ایلام ماسک در اواسط سال 2024 در مصاحبه با مدیر عامل Art Invest، به آن اشاره کرد.

این شرکت همچنین در حال اخذ مجوز انتقال پول است، که به آن اجازه انتقال پول در ایالات متحده را می‌دهد. طی هفته گذشته، X Payments (یک شرکت تابعه متعلق به X) مجوزی را دریافت کرد که فعالیت مالی این شبکه در ایالت داکوتای شمالی را قانونی کرد. با این حساب تراکنش‌های مالی تحت هدایت اپلیکیشن X در 33 ایالت آمریکا از جمله آلاباما، کالیفرنیا، کلمبیا، ایلینوی، لوئیزیانا، نبراسکا، نیومکزیکو، کارولینای شمالی، اوهایو، اورگن، کارولینای جنوبی، تنسی، یوتا، ویرجینیا و ویرجینیای غربی به صورت قانونی در آمده است.

یکی از اصلی‌ترین دلایل این شرکت در راه‌اندازی سرویس پرداخت، وجود برخی مشکلات در انجام تبلیغات و یافتن منابع درآمدی جایگزین اعلام شده است. مشکلی که به تازگی باعث طرح شکایتی علیه گروه‌های تبلیغاتی به دلیل تحریم و تحمیل ضرر مالی گسترده به این شرکت شد.

نوشته احتمال ارائه خدمات انتقال پول در شبکه X اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow