احتمال رشد ۷۰۰ درصدی بیت کوین از محدوده قیمتی کنونی

آدم بک، معامله‌گر کهنه‌کار و چهره‌ی سرشناس حوزه رمزارزها در اظهارنظری تازه گفته است که بیت کوین هنوز در مراحل اولیه‌ی بازار صعودی خود است و احتمال دارد رشدی جهش‌وار را تجربه کند. به‌گزارش تک‌ناک، آدام بک، مدیرعامل شرکت بلاک‌استریم، می‌گوید که بیت کوین هنوز در ابتدای راه چرخه‌ی صعودی خود قرار دارد. وی مدعی... نوشته احتمال رشد ۷۰۰ درصدی بیت کوین از محدوده قیمتی کنونی اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
احتمال رشد ۷۰۰ درصدی بیت کوین از محدوده قیمتی کنونی

آدم بک، معامله‌گر کهنه‌کار و چهره‌ی سرشناس حوزه رمزارزها در اظهارنظری تازه گفته است که بیت کوین هنوز در مراحل اولیه‌ی بازار صعودی خود است و احتمال دارد رشدی جهش‌وار را تجربه کند.

به‌گزارش تک‌ناک، آدام بک، مدیرعامل شرکت بلاک‌استریم، می‌گوید که بیت کوین هنوز در ابتدای راه چرخه‌ی صعودی خود قرار دارد. وی مدعی است که پادشاه رمزارزها از همین محدوده‌ی قیمتی با رشدی دست‌کم ۷۰۰ درصدی مواجه خواهد شد و همه‌ی فعالان بازار را غافلگیر خواهد کرد.

وی می‌گوید:

ما هنوز اول راه [بازار صعودی بیت کوین] هستیم. تحلیلگرانی همچون آرتور هیز، اهداف قیمتی یک‌میلیون‌دلاری برای بیت کوین و برخی دیگر محدوده‌ی هدف نیم‌میلیون‌دلاری برای این رمزارز مشخص کرده‌اند. به‌نظر من، بیت کوین می‌تواند به محدوده‌ای در میانه‌ی این دو هدف برسد.

پیش‌بینی آدام بک از قیمت بیت کوین

دیلی‌هودل می‌نویسد که آدام بک بر این باور است که مهم‌ترین عامل محرک بیت کوین برای طی مسیر صعودی، مدت‌زمانی است که سرمایه‌گذاران رمزارزهای برتر را در سبد خود نگه می‌دارند. وی می‌گوید:

وقتی پول جدید به بازار بیت کوین تزریق می‌شود، ارزش بازار آن افزایش می‌یابد؛ اما لزومی ندارد که پول جدید به‌اندازه‌ی مابه‌التفاوت ارزش بازار باشد؛ زیرا قیمت براساس مارجین‌ها تعیین می‌شود و ورود هر پول جدیدی به بازار، اثر اهرمی روی قیمت می‌گذارد.

آدام بک بر این باور است که ورود تنها یک‌میلیون دلار پول جدید به بازار بیت کوین، ممکن است ارزش بازار آن را ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار افزایش دهد. بنابراین، وقتی فردی دست به خرید بیت کوین با هدف سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌زند، تأثیر چشمگیری بر قیمت می‌گذارد.

دراین‌میان، تنها یک ابهام وجود دارد و آن نحوه‌ی رفتار کسانی است که در صندوق‌های قابل‌معامله یا ETFها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اگر آن‌ها با افت یا رشد قیمت برای خروج یا ورود سنگین‌تر به بازار اقدام کنند، می‌توانند تأثیری صدچندان بر قیمت بیت کوین بگذارند. بااین‌حال، مطالعه‌ی رفتار آن‌ها نشان می‌دهد که بیشتر در پی بازده درازمدت هستند و با افت‌وخیزهای موقتی دست به جابه‌جایی سرمایه‌ی خود نمی‌زنند.

نوشته احتمال رشد ۷۰۰ درصدی بیت کوین از محدوده قیمتی کنونی اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow