احتمال پیشی گرفتن سولانا از بیت کوین وجود دارد!

ماکرو گورو و رائول پال، دو تن از تحلیلگران سرشناس رمزارزها بر این باور هستند که در چرخه کنونی بازار رمزارزها، سولانا می‌تواند از نظر عملکرد، دیگر آلت کوین‌ها و حتی بیت کوین را پشت سر بگذارد. به‌ گزارش تک‌ناک، پال طی نشستی آنلاین بیان کرد که سولانا ممکن است یک الگوی کلاسیک سروشانه معکوس... نوشته احتمال پیشی گرفتن سولانا از بیت کوین وجود دارد! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
احتمال پیشی گرفتن سولانا از بیت کوین وجود دارد!

ماکرو گورو و رائول پال، دو تن از تحلیلگران سرشناس رمزارزها بر این باور هستند که در چرخه کنونی بازار رمزارزها، سولانا می‌تواند از نظر عملکرد، دیگر آلت کوین‌ها و حتی بیت کوین را پشت سر بگذارد.

به‌ گزارش تک‌ناک، پال طی نشستی آنلاین بیان کرد که سولانا ممکن است یک الگوی کلاسیک سروشانه معکوس صعودی را روی نمودار خود نشان دهد. وی در این باره گفت:

«این الگو یک سروشانه معکوس باشد یا فنجان و دسته، بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود. تشکیل چنین الگویی نشانگر آن است که حرکت بسیار بزرگی در این تقاطع رخ خواهد داد و سولانا امکان دارد رشدی انفجاری را طی هفته‌ها و ماه‌های آینده تجربه کند. به همین دلیل می‌توان تابستان جاری را یک آلت سیزن مهم خواند که نباید به‌ سادگی از کنار آن عبور کرد.»

دیلی‌هودل نیز در این زمینه می‌نویسد که الگوی سروشانه معکوس یکی از الگوهای شناخته‌شده تحلیل تکنیکال است. در این الگو، شانه سمت نشان می‌دهد که گاوها در حال انباشت دارایی هستند، بدون آنکه منتظر باشند قیمت‌ها به پایین‌ترین حد خود برسد.

سولانا از بیت کوین پیشی می‌گیرد

پال در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد که سولانا در حال تشکیل یک الگوی صعودی با هدف قیمت ۲۶۵ دلار است، یعنی دست‌کم سودی بیش از ۴۵ درصد نسبت به قیمت‌های کنونی خواهد داشت.

وی تصریح کرد:

«سولانا در حال بیرون جهیدن از ساختار کنونی خود می‌باشد و این اتفاقی است که طی دو روز گذشته رخ داده و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.»

هم‌اکنون و در لحظه نگارش این خبر، هر واحد سولانا با رشدی ۴.۲۵ درصدی طی شبانه‌روز گذشته در محدوده ۱۸۶ دلار دادوستد می‌شود.

نوشته احتمال پیشی گرفتن سولانا از بیت کوین وجود دارد! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow