استقبال ضعیف از نسخه بازسازی شده بازی Until Dawn در پلتفرم استیم

نسخه بازسازی شده بازی Until Dawn روی PC تنها به تعداد ناامیدکننده‌ ۲,۶۰۷ بازیکن هم‌زمان در پلتفرم Steam رسیده است. به گزارش تک‌ناک، Until Dawn یکی از آن بازی‌هایی می‌باشد که هیچ‌کس خواهان آن نبود. با وجود اینکه تجربه‌ای سرگرم‌کننده و پر از وحشت واقعی ارائه می‌دهد، هرگز طرفداران گسترده‌ای نداشته است. به عقیده tech4gamers، […] نوشته استقبال ضعیف از نسخه بازسازی شده بازی Until Dawn در پلتفرم استیم اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۷ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  1
استقبال ضعیف از نسخه بازسازی شده بازی Until Dawn در پلتفرم استیم

نسخه بازسازی شده بازی Until Dawn روی PC تنها به تعداد ناامیدکننده‌ ۲,۶۰۷ بازیکن هم‌زمان در پلتفرم Steam رسیده است.

به گزارش تک‌ناک، Until Dawn یکی از آن بازی‌هایی می‌باشد که هیچ‌کس خواهان آن نبود. با وجود اینکه تجربه‌ای سرگرم‌کننده و پر از وحشت واقعی ارائه می‌دهد، هرگز طرفداران گسترده‌ای نداشته است.

به عقیده tech4gamers، سونی در حال انتشار ریمسترها و بازسازی‌های متعدد است، اما بزرگ‌ترین اشتباهی که مرتکب می‌شود، بازسازی‌هایی است که نیازی به آنها نبود و همین موضوع باعث استقبال نه‌چندان خوب از جانب طرفداران شده است.

علاوه بر تعداد پایین بازیکنان، نقدهای کاربران هم چندان رضایت‌بخش نیست. با کمتر از ۱,۰۰۰ نقد، این بازی در Steam رتبه Mixed (نقدهای متوسط) را دریافت کرده است و بازیکنان به مشکلات متعدد و باگ‌های بسیار آن اشاره کرده‌اند.

در واقع، در زمان عرضه برخی از باگ‌ها در حدی شدید بودند که نمی‌توانستید از برخی مراحل بازی عبور کنید، چرا که بازی به طور دائم کرش می‌کرد. با وجود این، آپدیت اول بازی برخی از این باگ‌ها را برطرف کرده است، اما مشکلات فنی همچنان وجود دارد.

استقبال از نسخه بازسازی شده بازی Until Dawn در Steam ضعیف بود

یکی دیگر از مشکلاتی که به ضرر سونی تمام شده، نیاز به PSN (PlayStation Network) برای اجرای بازی است. درست مانند برخی دیگر از پورت‌های PlayStation، بازی Until Dawn در بسیاری از نقاط جهان در دسترس نیست و باعث شده است که بازی برای بسیاری از مخاطبان غیرقابل دسترسی باشد.

با وجود بحث اینکه آیا این بازسازی ضروری بود یا نه، ریمیک Until Dawn از نظر ظاهری به‌ خوبی بهبود یافته است. در مقایسه با نسخه اصلی که در ابتدا برای PS4 عرضه شد، تفاوت‌ها به‌ وضوح قابل مشاهده است.

هرچند این وضعیت باید باعث شود که سونی استراتژی خود را در مورد اینکه چه بازی‌هایی باید بازسازی شوند، همچنین نیاز به داشتن اکانت PSN را دوباره بررسی کند.

همچنین شایعاتی درباره بازسازی مجموعه God of War Greek Saga وجود دارد، که در صورت واقعی بودن به طور قطع بیشتر مورد استقبال گیمرها قرار خواهد گرفت.

نوشته استقبال ضعیف از نسخه بازسازی شده بازی Until Dawn در پلتفرم استیم اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow