استیبل کوین دلاری ریپل در صرافی‌های رمزارزی فهرست می‌شود

ریپل، مجموعه پرآوازه فعال در حوزه فناوری‌های مالی از عرضه استیبل کوین بومی خود برپایه دلار آمریکا و فهرست شدن آن در بسیاری از صرافی‌های رمزارزی پیشتاز خبر داد. به‌ گزارش تک‌ناک، رمزارز RLUSD استیبل کوینی است که فرایند توسعه آن از ماه آوریل آغاز شده و در انتظار دریافت تأییدیه اداره امور خدمات مالی […] نوشته استیبل کوین دلاری ریپل در صرافی‌های رمزارزی فهرست می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۵ مهر , ۱۴۰۳ - 13:00
 0  3
استیبل کوین دلاری ریپل در صرافی‌های رمزارزی فهرست می‌شود

ریپل، مجموعه پرآوازه فعال در حوزه فناوری‌های مالی از عرضه استیبل کوین بومی خود برپایه دلار آمریکا و فهرست شدن آن در بسیاری از صرافی‌های رمزارزی پیشتاز خبر داد.

به‌ گزارش تک‌ناک، رمزارز RLUSD استیبل کوینی است که فرایند توسعه آن از ماه آوریل آغاز شده و در انتظار دریافت تأییدیه اداره امور خدمات مالی نیویورک است.

به‌ نقل از کوین‌کو، استیبل کوین RLUSD پس از دریافت مجوز نهادهای ناظر، به جمع استیبل کوین‌های دارای پشتوانه دلار آمریکا می‌پیوندد. این استیبل کوین با قوانین نظارتی دولت‌ها سازگار است و می‌تواند ابزاری مطمئن برای انجام پرداخت‌های برون‌مرزی باشد.

استیبل کوین دلاری ریپل در صرافی‌های رمزارزی فهرست می‌شود

مونیکا لانگ یکی از مدیران ریپل طی همایشی در میامی از انعقاد قراردادهای همکاری مشترک میان ریپل و صرافی‌های شناخته‌شده رمزارزی خبر داده است. به گفته او نام‌های پرآوازه‌ای همچون مون‌پی، بیت‌استمپ و آپ‌هولد به فهرست شرکای تجاری استیبل کوین RLUSD پیوسته‌اند.

قرار است شماری از شرکت‌ها از جمله کی‌راک و B2C2 به‌عنوان بازارساز رمزارز RLUSD ایفای نقش کنند و با تأمین نقدینگی، متضمن عملکرد بی‌نقص این استیبل کوین باشند.

بازار استیبل کوین‌ها بازاری با اندازه‌ای بیش از ۱۷۰ میلیارد دلار است و حضور ریپل در این بازار روبه‌رشد می‌تواند با تشدید رقابت، کیفیت خدمات‌رسانی به کاربران را افزایش دهد.

ریپل امیدوار است که با استیبل کوین اختصاصی خود بتواند تسهیلگر پرداخت‌های برون‌مرزی باشد و پای رمزارزها را به تراکنش‌های تجاری و امور روزمره مردم باز کند.

نوشته استیبل کوین دلاری ریپل در صرافی‌های رمزارزی فهرست می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow