اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بنچمارک انتوتو از سایر رقبا سبقت گرفت

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در جدیدترین بنچمارک آنتوتو توانسته است از دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک و A18 پرو اپل پیشی بگیرد و عنوان سریع‌ترین تراشه موبایل را ازآن خود کند. به‌گزارش تک‌ناک، در جدیدترین رقابت چیپست‌های موبایل، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ توانسته است با پشت‌سر‌گذاشتن دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک به سریع‌ترین چیپست در بنچمارک انتوتو تبدیل […] نوشته اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بنچمارک انتوتو از سایر رقبا سبقت گرفت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ مهر , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  5
اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بنچمارک انتوتو از سایر رقبا سبقت گرفت

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در جدیدترین بنچمارک آنتوتو توانسته است از دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک و A18 پرو اپل پیشی بگیرد و عنوان سریع‌ترین تراشه موبایل را ازآن خود کند.

به‌گزارش تک‌ناک، در جدیدترین رقابت چیپست‌های موبایل، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ توانسته است با پشت‌سر‌گذاشتن دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک به سریع‌ترین چیپست در بنچمارک انتوتو تبدیل شود. این چیپست با اختلاف امتیازی چشمگیر، حتی تراشه پرچمدار اپل، یعنی A18 Pro را نیز پشت‌سر گذاشته است.

رقابت نزدیک کوالکام و MediaTek

Wccftech می‌نویسد که کوالکام هنوز به‌طور رسمی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را معرفی نکرده است. بااین‌حال، اطلاعات فاش‌شده حاکی از آن است که مدیاتک با چیپست پرچم‌دار دیمنسیتی ۹۴۰۰ رقیب سرسختی برای تراشه کوالکام خواهد بود. بر‌اساس گزارش‌ها، چیپست مدیاتک اولین چیپست موبایلی است که موفق می‌شود به امتیاز ۳ میلیون در انتوتو برسد‌. بااین‌حال، این موفقیت دوام زیادی نداشت؛ زیرا Snapdragon 8 Gen 4 توانست دومین چیپست موبایلی باشد که امتیاز ۳ میلیون را رد کرد و رقیب نزدیکش را شکست داد. در این رقابت، A18 Pro اپل هیچ شانسی نداشت و با اختلاف زیاد شکست خورد.

نتایج بنچمارک و رقابت در صدر

بر‌اساس اطلاعات افشا‌شده Smartprix و OnLeaks، ریلمی، ازجمله برندهای مطرح در دنیای گوشی‌های هوشمند، قصد دارد پرچمدار جدید خود، GT 7 Pro را با پردازنده جدید کوالکام عرضه کند. این دستگاه در بنچمارک انتوتو موفق شده است امتیاز ۳,۰۲۵,۹۹۱ را کسب کند. درمقابل دیمنسیتی ۹۴۰۰ به‌کاررفته در گوشی ویوو X200 Pro با امتیاز ۳,۰۰۷,۸۵۳ کمی عقب‌تر قرار گرفت. این نتایج اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را با اختلافی زیاد به صدر جدول رسانده است.

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بنچمارک AnTuTu

بنچمارک‌های بیشتر برای بررسی دقیق‌تر

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که AnTuTu به‌دلایلی به چیپست‌های اندرویدی اولویت می‌دهد؛ بنابراین برای ارائه تصویری دقیق‌تر از عملکرد چیپست‌ها، به اجرای بنچمارک‌های بیشتری نیاز است. در‌حال‌حاضر، جزئیات دقیق امتیازات Snapdragon 8 Gen 4 در بخش‌های مختلف در‌دسترس نیست. بنابراین، نمی‌توان دقیقاً گفت که کدام بخش این چیپست بیشترین تفاوت را ایجاد کرده است. بااین‌همه، آزمایش GPU دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک حدود ۴۴ درصد از کل امتیاز را ازآن خود کرده است. این حاکی از ارتقای چشمگیر آن در قالب ARM Immortalis-G925 است.

نوشته اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بنچمارک انتوتو از سایر رقبا سبقت گرفت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow