اشتراک‌گذاری فایل‌ها در واتساپ آیفون آسان‌تر می‌شود

واتساپ در حال آزمایش قابلیتی شبیه ایردراپ اپل برای نسخه‌ی بتای اندروید است. انتظار می‌رود که این قابلیت به‌زودی برای کاربران iOS نیز دردسترس قرار گیرد. به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ مدتی است که روی ویژگی اشتراک‌گذاری فایل بین کاربران بدون نیاز به اتصال اینترنتی کار می‌کند که به ویژگی ایردراپ اپل شباهت زیادی دارد. درحالی‌که این... نوشته اشتراک‌گذاری فایل‌ها در واتساپ آیفون آسان‌تر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  2
اشتراک‌گذاری فایل‌ها در واتساپ آیفون آسان‌تر می‌شود

واتساپ در حال آزمایش قابلیتی شبیه ایردراپ اپل برای نسخه‌ی بتای اندروید است. انتظار می‌رود که این قابلیت به‌زودی برای کاربران iOS نیز دردسترس قرار گیرد.

به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ مدتی است که روی ویژگی اشتراک‌گذاری فایل بین کاربران بدون نیاز به اتصال اینترنتی کار می‌کند که به ویژگی ایردراپ اپل شباهت زیادی دارد. درحالی‌که این قابلیت ابتدا روی سیستم‌عامل اندروید آزمایش شده است، به‌نظر می‌رسد که برای کاربران آیفون نیز منتشر خواهد بود.

اشتراک‌گذاری فایل‌ها در واتساپ آیفون شبیه به AirDrop اپل

طبق گزارش WABetaInfo‌، جدیدترین نسخه‌ی بتای واتساپ برای iOS که در TestFlight وجود دارد، شامل Nearby Share است. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند عکس‌ها و ویدئوها و اسناد را به‌صورت بی‌سیم با افراد نزدیک از‌طریق اتصال رمزگذاری‌شده End-to-End به‌اشتراک بگذارند. بااین‌حال به‌دلیل محدودیت‌های iOS، این ویژگی برای کاربران آیفون کمی متفاوت عمل خواهد کرد.

9to5mac می‌نویسد که درحالی‌که نسخه‌ی اندروید واتساپ می‌تواند دستگاه‌های نزدیک را تشخیص دهد، نسخه‌ی iOS نیاز دارد که کاربر برای شروع اشتراک‌گذاری فایل‌ها کد QR را اسکن کند. نکته‌ی مهم درباره‌ی Nearby Share این است که انتظار می‌رود بین iOS و اندروید کار کند که این کار را برای کاربران برای انتقال فایل‌ها آسان‌تر می‌کند؛ حتی زمانی‌که گوشی‌های مختلفی دارند.

اگرچه این ویژگی در جدیدترین نسخه‌ی بتای واتساپ پیدا شده است، درحال‌حاضر فقط برای آزمایش داخلی در‌دسترس قرار دارد. هنوز جزئیاتی از زمان در‌دسترس‌بودن Nearby Share برای عموم کاربران وجود ندارد.

نوشته اشتراک‌گذاری فایل‌ها در واتساپ آیفون آسان‌تر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow