اضافه‌شدن Circle to Search به گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ

سامسونگ قابلیت جست‌وجوی Circle to Search را به سری گلکسی A و تبلت‌های گلکسی تب S9 FE اضافه می‌کند. این قابلیت ابتدا برای سری گلکسی S24 معرفی شده بود. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ در اوایل سال جاری با همکاری گوگل قابلیت Circle to Search را برای سری گلکسی S24 معرفی کرد. در‌واقع، سری S24 اولین سری... نوشته اضافه‌شدن Circle to Search به گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
اضافه‌شدن Circle to Search به گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ

سامسونگ قابلیت جست‌وجوی Circle to Search را به سری گلکسی A و تبلت‌های گلکسی تب S9 FE اضافه می‌کند. این قابلیت ابتدا برای سری گلکسی S24 معرفی شده بود.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ در اوایل سال جاری با همکاری گوگل قابلیت Circle to Search را برای سری گلکسی S24 معرفی کرد. در‌واقع، سری S24 اولین سری گوشی‌هایی بود که قبل از گوشی‌های پیکسل گوگل، این ابزار جدید را دریافت کرد.

کاربران با استفاده از Circle to Search، می‌توانند به‌سادگی با فشار طولانی روی دکمه‌ی خانه، کشیدن دایره، نوشتن یا ضربه‌زدن روی هر چیزی در صفحه‌نمایش گوشی خود، نتایج جست‌وجوی باکیفیت و مرتبط دریافت کنند.

سامسونگ امروز اعلام کرد که در حال گسترش دسترسی به قابلیت Circle to Search فراتر از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود است. در ابتدا، گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A، از‌جمله گلکسی A55 ،‌A54 ،‌A35 و A34، این قابلیت را دریافت خواهند کرد. پس از انتشار، سامسونگ قابلیت یادشده را به تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE نیز اضافه خواهد کرد.

نئووین می‌نویسد که قابلیت Circle to Search از زمان راه‌اندازی در فوریه‌ی سال جاری، بهبودهای متعددی تجربه کرده است. این بهبودها شامل پشتیبانی از ترجمه‌ی تمام‌صفحه و قابلیت اسکن کدهای QR و بارکد می‌شود. دیروز گزارش شد که قابلیت Circle to Search در هفته‌های آینده به قابلیت‌های صوتی مجهز خواهد شد. ویژگی جدید صوتی در Circle to Search امکان یافتن آهنگ‌ها از‌طریق پخش و خواندن یا زمزمه‌ی آن‌ها را فراهم خواهد کرد.

سامسونگ قابلیت جستجوی گرافیکی Circle to Search

سامسونگ با این به‌روزرسانی‌ها، به‌وضوح تعهد خود را برای ارائه‌ی ویژگی‌های پیشرفته و قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به طیف وسیعی از دستگاه‌ها، به‌ویژه گوشی‌های سری گلکسی A نشان می‌دهد و فناوری نوآورانه را دردسترس مخاطبان بیشتری قرار می‌دهد.

نوشته اضافه‌شدن Circle to Search به گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow