اضافه‌کردن کامنت در استوری اینستاگرام امکان‌پذیر شد

اینستاگرام ویژگی جدیدی معرفی کرده است که افزودن کامنت در استوری اینستاگرام را برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام با معرفی ویژگی افزودن کامنت در بخش استوری، قصد دارد تعامل کاربران را افزایش دهد. اکنون کاربران می‌توانند روی استوری یکدیگر نظر دهند. این امر تجربه‌ای مشابه با پخش‌های زنده ویدئویی را فراهم می‌کند و امکان... نوشته اضافه‌کردن کامنت در استوری اینستاگرام امکان‌پذیر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 06:59
 0  4
اضافه‌کردن کامنت در استوری اینستاگرام امکان‌پذیر شد

اینستاگرام ویژگی جدیدی معرفی کرده است که افزودن کامنت در استوری اینستاگرام را برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام با معرفی ویژگی افزودن کامنت در بخش استوری، قصد دارد تعامل کاربران را افزایش دهد. اکنون کاربران می‌توانند روی استوری یکدیگر نظر دهند. این امر تجربه‌ای مشابه با پخش‌های زنده ویدئویی را فراهم می‌کند و امکان مشارکت در بحث‌های گسترده‌تر را به‌ارمغان می‌آورد.

این ویژگی را برخی از کاربران، از‌جمله استراتژیست بازاریابی، تیلور لورن (Taylor Loren)، در پلتفرم Threads مشاهده و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

همچنین، مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا، اخیراً اسکرین‌شاتی از این قابلیت را در کانال شرکت منتشر کرده است.

اینستاگرام اشاره می‌کند که کاربران در‌صورت تمایل، قابلیت اضافه‌کردن کامنت در استوری خود را می‌توانند غیرفعال کنند. به‌نظر می‌رسد این ویژگی جدید از رفتار کاربران الهام گرفته شده باشد. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، پیش‌تر اعلام کرده بود که قالب استوری یکی از بخش‌های محبوب‌ این اپلیکیشن است و حتی بیشتر از ارسال محتوا به فید اصلی استفاده می‌شود.

اضافه‌کردن کامنت عمومی به استوری بخشی از تلاش‌های اینستاگرام برای افزایش تعامل در پلتفرم خود است. این حرکت در راستای دیگر ابتکارات این شرکت، از‌جمله افزودن قابلیت اضافه‌کردن موسیقی به پروفایل‌ها و معرفی ویژگی جدیدی به نام Reveal انجام شده است. ویژگی Reveal به کاربران امکان می‌دهد که استوری را پنهان کنید تا تنها دنبال‌کنندگان پس از ارسال پیام مستقیم (DM) بتوانند آن‌ها را مشاهده کنند.

محدودیتها

اینستاگرام دو محدودیت  را برای کامتها در استوری‌ها در نظر گرفته  که هدف آن‌ها حفظ فضای مثبت و کاهش تعاملات ناخواسته است.

تنها دنبال‌کنندگان شما قادر به مشاهده کامنتهایی هستند که در استوری‌های شما گذاشته می‌شود.همچنین تنها افرادی که شما نیز آن‌ها را دنبال می‌کنید (فالوورهای متقابل) می‌توانند در استوری‌های شما کامنت بگذارند.

این محدودیت‌ها برای جلوگیری از مزاحمت‌های اینترنتی و تمرکز بیشتر بر تعاملات واقعی با افرادی که با آن‌ها ارتباط واقعی دارید، طراحی شده‌اند.

نوشته اضافه‌کردن کامنت در استوری اینستاگرام امکان‌پذیر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow