افت شدید بهای تون کوین در پی دستگیری مدیرعامل تلگرام

پاول دورف، مدیرعامل پرآوازه پیام‌رسان تلگرام به محض ورود به خاک فرانسه دستگیر و روانه بازداشتگاه شده است. این اتفاق باعث شده تا بهای تون کوین (TON)، رمزارز بومی بلاک چین تون با افت شدیدی مواجه شود. به‌گزارش تک‌ناک، پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، همزمان با فرود هواپیمای شخصی‌اش در فرودگاه بورژه واقع در حومه پاریس... نوشته افت شدید بهای تون کوین در پی دستگیری مدیرعامل تلگرام اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
افت شدید بهای تون کوین در پی دستگیری مدیرعامل تلگرام

پاول دورف، مدیرعامل پرآوازه پیام‌رسان تلگرام به محض ورود به خاک فرانسه دستگیر و روانه بازداشتگاه شده است. این اتفاق باعث شده تا بهای تون کوین (TON)، رمزارز بومی بلاک چین تون با افت شدیدی مواجه شود.

به‌گزارش تک‌ناک، پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، همزمان با فرود هواپیمای شخصی‌اش در فرودگاه بورژه واقع در حومه پاریس بازداشت شده است. دورف با اتهامات متعددی از جمله تسهیل قاچاق، توطئه، کلاهبرداری و پولشویی مواجه است.

به نقل از کوین‌تلگراف، شبکه فرانسوی TF1 در گزارشی اعلام کرده که دستگیری دورف تنها و تنها به این علت انجام شده که وی وارد قلمروی ملی فرانسه شده است.

آن‌طور که پیداست، دورف از سفر به کشورهای اتحادیه اروپا پرهیز می‌کرد، زیرا در بسیاری از این کشورها پیام‌رسان تلگرام تحت نظارت شدید نهادهای دولتی قرار دارد.

در پی دستگیری دورف، ارز دیجیتال تون با افتی بیش از ۱۸ درصدی از اوج قیمتی خود در ۲۴ اوت به ۵/۶۵ دلار رسید.

افت بهای تون کوین

چهره‌های سرشناس جهانی به‌طور علنی به بازداشت مدیرعامل تلگرام واکنش نشان داده‌اند. کاندیس اوونز، مفسر آمریکایی می‌گوید:

هنوز هم از دستگیری دورف در بهت و حیرتم! مدیرعامل تلگرام عمیقاً به آزادی بیان اعتقاد دارد و تنها جرمش، راه‌اندازی پیام‌رسانی است که دست دولت‌ها از آن کوتاه شده است.

تاکر کارلسون، مجری شبکه خبری فاکس نیوز نیز طی توییتی نوشته است:

پاول دورف، شب گذشته را در بازداشتگاه به سر برد. این هشداری دائمی برای هر کارآفرینی است که از گردن‌نهادن به اوامر دولت‌ها و آژانس‌های اطلاعاتی امتناع می‌کند.

گردانندگان بلاک چین تون نیز با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشته‌اند:

به همه کاربران بلاک چین تون اطمینان خاطر می‌دهیم که این پروژه همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و دستگیری بنیان‌گذار تلگرام خللی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای این پروژه ایجاد نمی‌کند.

نوشته افت شدید بهای تون کوین در پی دستگیری مدیرعامل تلگرام اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow