افت شدید درآمد ماینرهای بیت کوین

درآمد روزانه‌ی ماینرهای بیت کوین با سقوط به سطح ۲/۵ میلیون دلار، به کمترین مقدار خود در بازه‌ی سالانه رسیده است. به‌گزارش تک‌ناک، در دو هفته‌ی اخیر، درآمد صنعت استخراج از محل اخذ کارمزد از تراکنش‌ها و دریافت پاداش بلاک‌ها روندی نزولی طی کرده و در ۱۱ آگوست (۲۱ مرداد) به کمترین مقدار خود در... نوشته افت شدید درآمد ماینرهای بیت کوین اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
افت شدید درآمد ماینرهای بیت کوین

درآمد روزانه‌ی ماینرهای بیت کوین با سقوط به سطح ۲/۵ میلیون دلار، به کمترین مقدار خود در بازه‌ی سالانه رسیده است.

به‌گزارش تک‌ناک، در دو هفته‌ی اخیر، درآمد صنعت استخراج از محل اخذ کارمزد از تراکنش‌ها و دریافت پاداش بلاک‌ها روندی نزولی طی کرده و در ۱۱ آگوست (۲۱ مرداد) به کمترین مقدار خود در بازه‌ی سالانه رسیده است.

به‌نقل از کوین‌تلگراف، آمار و ارقام نشان می‌دهد که در ۱۱ آگوست، مجموع درآمد روزانه‌ی ماینرها به رقم ۲/۵۴ میلیون دلار سقوط کرده که کمترین میزان از اکتبر ۲۰۲۳ به این سو است.

فعالان صنعت استخراج بیت‌کوین بارها اذعان کرده بودند که پس از رویداد هاوینگ، درآمد این بخش با کاهش روبه‌رو خواهد شد. گفتنی است که در آخرین هاوینگ، پاداش استخراج هر بلاک تراکنش از ۶/۲۵ به ۳/۱۲۵ بیت کوین کاهش یافت.

نمودار درآمد صنعت استخراج

پیش‌تر و در ماه می، درآمد روزانه‌ی حاصل از استخراج بیت کوین برای نخستین‌بار به کمتر از ۳ میلیون دلار کاهش یافت. این در حالی است که در چهار ماه نخست سال ۲۰۲۴، صنعت استخراج روزانه ۴ میلیون دلار درآمد خلق می‌کرد.

شرکت‌های فعال در حوزه‌ی استخراج برای آنکه سرپا باقی بمانند، دست به اتخاذ راهبردهای متفاوتی زدند. برای مثال، شرکت بیت‌فارمز، از مجموعه‌های پرآوازه‌ی فعال در حوزه‌ی ماینینگ، تجهیزات استخراج خود را به‌روز کرد تا بتواند پس از هاوینگ همچنان سودآور باقی بماند.

گفتنی است که علاوه‌بر وقوع هاوینگ، تداوم بازار نزولی و کاهش قیمت بیت کوین و رشد سختی استخراج از دیگر عوامل اثرگذار بر کاهش درآمد ماینرها بوده‌اند.

 

نوشته افت شدید درآمد ماینرهای بیت کوین اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow