افشای طراحی ظاهری گلکسی A16 فایو جی با انتشار یک تصویر رندر شده

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A16 فایو جی (Samsung Galaxy A16 5G) از طریق یک رندر فاش شده به نمایش درآمده است و گمان می‌رود که این گوشی هوشمند در ماه دسامبر (آذر) روانه بازار شود. شرکت سامسونگ هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره این دستگاه ارائه نکرده، اما رندری که توسط وب‌سایت Android Headlines منتشر شده، […]

۲۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  4
افشای طراحی ظاهری گلکسی A16 فایو جی با انتشار یک تصویر رندر شده

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A16 فایو جی (Samsung Galaxy A16 5G) از طریق یک رندر فاش شده به نمایش درآمده است و گمان می‌رود که این گوشی هوشمند در ماه دسامبر (آذر) روانه بازار شود. شرکت سامسونگ هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره این دستگاه ارائه نکرده، اما رندری که توسط وب‌سایت Android Headlines منتشر شده، چهره ظاهری احتمالی این گوشی را به نمایش گذاشته است. با دیجی رو همراه باشید.

بر اساس این رندر فاش شده، گلکسی A16 فایو جی دارای یک نمایشگر با طراحی ناچ است. به این معنی که یک بریدگی در بالای صفحه نمایش به چشم می‌خورد که دوربین سلفی درون آن قرار گرفته است. در قسمت پشتی گوشی، شاهد قرارگیری سه لنز دوربین هستیم که به صورت عمودی مرتب شده‌اند. این نوع طراحی دوربین‌ها تقریباً در تمامی محصولات چند سال اخیر سامسونگ نیز مشاهده شده و می‌توان انتظار داشت که دوربین‌ها قابلیت‌های مناسبی برای عکاسی و فیلم‌برداری ارائه دهند.

در بخش کناری گوشی و در سمت چپ آن، شکاف سیم‌کارت قرار گرفته است و در سمت راست دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور (دکمه خاموش و روشن) تعبیه شده‌اند. نکته جالب درباره دکمه پاور این است که علاوه بر عملکرد اصلی خود، به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت و به راحتی قفل گوشی خود را باز کنند.

گلکسی A16 فایو جی

در خصوص مشخصات سخت افزاری باید گفت که انتظار می‌رود گلکسی A16 فایو جی دارای یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت باشد. این باتری قدرتمند، به کاربران امکان می‌دهد که با یک بار شارژ، مدت زمان طولانی‌تری از گوشی خود استفاده کنند. همچنین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن هستند که این گوشی در تست بنچمارک Geekbench با دو نوع تراشه مختلف مشاهده شده است: یکی تراشه دایمنسیتی 6300 از محصولات مدیاتک (با شماره مدل SM-A166P) و دیگری تراشه اگزینوس 1330 از تولیدات خود سامسونگ (با شماره مدل SM-A166E). وجود این دو نوع تراشه ممکن است به معنای عرضه نسخه‌های مختلف این گوشی در بازارهای متفاوت باشد.

در حال حاضر، اطلاعات رسمی از سوی سامسونگ در مورد دیگر مشخصات فنی و قابلیت‌های این گوشی منتشر نشده است، اما با توجه به نزدیک بودن احتمالی زمان عرضه، انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر شود. علاقه‌مندان به گوشی‌های سری A سامسونگ قطعاً منتظر ارائه این محصول خواهند بود تا ببینند آیا این گوشی می‌تواند با طراحی جذاب و مشخصات سخت افزاری مناسب، جایی در بین سایر گوشی‌های میان‌رده بازار برای خود پیدا کند یا خیر.

در کل، اگر چه هنوز اطلاعات دقیقی از گلکسی A16 فایو جی در دسترس نیست، اما آنچه تاکنون مشخص شده نشان می‌دهد که سامسونگ بار دیگر به ارائه یک گوشی میان‌رده با طراحی مدرن و امکانات کاربردی فکر کرده است. استفاده از دوربین سه‌گانه پشتی، اسکنر اثر انگشت روی دکمه پاور، و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی، همگی از ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند گلکسی A16 فایو جی را به یکی از گزینه‌های جذاب در بازار گوشی‌های 5G ارزان قیمت و میان‌رده تبدیل کنند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow