امکان اضافه کردن حداکثر ۲۰ آهنگ به ریل‌های اینستاگرام وجود دارد

کاربران اینستاگرام اکنون می‌توانند برای ریل‌های خود حداکثر به ۲۰ آهنگ دسترسی داشته باشند. خالقان محتوا با استفاده از این قابلیت می‌توانند از این اپلیکیشن به شکلی آسان‌تر استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام اینستاگرام اکنون کلیه کاربران این پلتفرم در سراسر جهان می‌توانند چندین آهنگ صوتی را به […] منبع خبر امکان اضافه کردن حداکثر ۲۰ آهنگ به ریل‌های اینستاگرام وجود دارد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۹ تیر , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  1
امکان اضافه کردن حداکثر ۲۰ آهنگ به ریل‌های اینستاگرام وجود دارد

کاربران اینستاگرام اکنون می‌توانند برای ریل‌های خود حداکثر به ۲۰ آهنگ دسترسی داشته باشند. خالقان محتوا با استفاده از این قابلیت می‌توانند از این اپلیکیشن به شکلی آسان‌تر استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام اینستاگرام اکنون کلیه کاربران این پلتفرم در سراسر جهان می‌توانند چندین آهنگ صوتی را به عنوان آهنگ ویدیوهای ریل انتخاب کنند. این شرکت اعلام کرد اکنون کاربران امکان دسترسی به حداکثر ۲۰ آهنگ را برای اضافه کردن به ریل خواهند داشت. برای افزودن آهنگ جدید به ویدیو روی گزینه Add to mix در ویرایشگر ریل ضربه زده و همچنین می‌توان در زمان اضافه کردن آهنگ‌ها آن ها را کوتاه کرده یا بخشی از صدای مورد نظر را انتخاب کرد.

اینستاگرام در پست اخیر خود راجع به این قابلیت گفته است: راه اندازی صدای چند قطعه‌ای در بخش ریلز باعث انعطاف پذیری بیشتر و افزایش آن توسط محتواسازان خواهد شد. بنابراین اکنون آن ها می‌توانند به صورت بصری عناصری مانند متن، برچسب‌ها و یا کلیپ‌ها را با صدا همراه کرده و خلاقیت خود را به شکلی مناسب به مخاطبان ارائه کنند.

کاربران می‌توانند به کل آهنگ ترکیبی در اینستاگرام دسترسی پیدا کنند و طبق سلیقه خود از این ترکیب به شکلی منحصر به فرد بهره ببرند. بنابراین سازندگان دیگر نیازی به استفاده از ویرایشگرهای دیگر برای ترکیب چندین آهنگ و سپس استفاده از آن روی کلیپ‌های خود نخواهند داشت.

آدام موسری در اوایل این ماه از تمرکز اینستاگرام روی ویدیوهای کوتاه خبر داده بود و اعلام کرد این پلتفرم قصد ندارد برنامه‌ای برای ویدیوهای طولانی مدت ارائه کند. موسری به عنوان رئیس اینستاگرام ارائه ویدیوهای کوتاه مدت را هم راستا با اهداف اینستاگرام دانسته و گفته است تماشای ویدیوهای طولانی مدت می‌تواند باعث کاهش ارتباط کاربران با دوستان خود شود.

منبع خبر امکان اضافه کردن حداکثر ۲۰ آهنگ به ریل‌های اینستاگرام وجود دارد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow