امکان پخش زنده بازی‌ ها در سرویس Xbox Cloud Gaming

مایکروسافت قصد دارد با گسترش قابلیت‌های سرویس Xbox Cloud Gaming خود در ماه نوامبر، امکان پخش زنده تمامی بازی‌های خریداری شده کاربران را فراهم کند. به گزارش تک‌ناک، تا به امروز سرویس Xbox Cloud Gaming تنها محدود به عناوین Game Pass بود، اما مایکروسافت از مدتی پیش برنامه داشته است تا به بازیکنان امکان استریم […] نوشته امکان پخش زنده بازی‌ ها در سرویس Xbox Cloud Gaming اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  1
امکان پخش زنده بازی‌ ها در سرویس Xbox Cloud Gaming

مایکروسافت قصد دارد با گسترش قابلیت‌های سرویس Xbox Cloud Gaming خود در ماه نوامبر، امکان پخش زنده تمامی بازی‌های خریداری شده کاربران را فراهم کند.

به گزارش تک‌ناک، تا به امروز سرویس Xbox Cloud Gaming تنها محدود به عناوین Game Pass بود، اما مایکروسافت از مدتی پیش برنامه داشته است تا به بازیکنان امکان استریم هر بازی‌ که در اختیار دارند را بدهد. به نقل از The Verge، این ویژگی جدید به زودی ارائه خواهد شد.

به نقل از منابع آگاه به برنامه‌های مایکروسافت، این امکان بخشی از پروژه‌ای بزرگ به نام Project Lapland است، که برای اولین بار قرار بود در سال ۲۰۲۰ و به عنوان بخشی از پروژه xCloud راه‌اندازی شود.

اما این برنامه به دلیل نیاز به ایجاد زیرساخت‌های پیچیده برای هزاران بازی با تأخیر روبه‌رو شده بود. حتی با راه‌اندازی این قابلیت در آینده نزدیک، برخی ناشران ممکن است به دلیل شرایط لایسنس‌ها یا قراردادها، اجازه استریم برخی بازی‌ها را ندهند.

استریم تمامی بازی‌های کتابخانه کاربر در سرویس Xbox Cloud Gaming ممکن شد

بر اساس این گزارش، این ویژگی ابتدا برای آزمایش کاربران Xbox Insider در ماه نوامبر عرضه می‌شود و به تدریج برای سایر کاربران و بازی‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

این خبر در پی اعلامیه اخیر مایکروسافت مبنی بر امکان خرید بازی‌های ایکس‌باکس از طریق Xbox App در دستگاه‌های اندرویدی در آمریکا منتشر شده است که با گسترش قابلیت‌های استریم، می‌تواند تجربه کاربری بهتری را برای کاربران موبایل فراهم کند.

نوشته امکان پخش زنده بازی‌ ها در سرویس Xbox Cloud Gaming اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow