انتشار تصویری از آنر مجیک 7 پرو به همراه مشخصات ماژول دوربین

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شرکت آنر در حال کار بر روی سری گوشی‌های هوشمند آنر مجیک 7 (Honor Magic 7) برای عرضه در بازار چین است. یک منبع معروف به نام Digital Chat Station اخیراً فاش کرده که این سری از گوشی‌ها در ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) معرفی خواهند شد. همچنین، […]

۲۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  1
انتشار تصویری از آنر مجیک 7 پرو به همراه مشخصات ماژول دوربین

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شرکت آنر در حال کار بر روی سری گوشی‌های هوشمند آنر مجیک 7 (Honor Magic 7) برای عرضه در بازار چین است. یک منبع معروف به نام Digital Chat Station اخیراً فاش کرده که این سری از گوشی‌ها در ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) معرفی خواهند شد. همچنین، افشاگری به نام Teme که به انتشار اطلاعات درباره گوشی‌های آنر معروف است، رندری از گوشی مجیک 7 پرو را به اشتراک گذاشته است. این تصویر که بر اساس افشاگری‌های مربوط به این گوشی ساخته شده، اولین نگاه به طراحی آن را ارائه می‌دهد. با دیجی رو همراه باشید.

طراحی آنر مجیک 7 پرو

تصویری که ارائه شده نشان می‌دهد که طراحی ماژول دوربین مجیک 7 پرو شبیه به سری مجیک 6 خواهد بود. با این حال، برخلاف چیدمان مثلثی که در مدل قبلی دیده می‌شد، انتظار می‌رود آنر مجیک 7 پرو از طراحی مربعی برای دوربین‌ها و فلش LED استفاده کند.

آنر مجیک 7 پرو

مشخصات دوربین آنر مجیک 7 پرو (بر اساس شایعات)

این منبع ادعا می‌کند دوربینی که در گوشه بالای سمت راست قرار دارد، یک دوربین پریسکوپی تله فوتو از نوع سامسونگ HP3 با رزولوشن 180 یا 200 مگاپیکسل خواهد بود که قابلیت‌های زوم قابل‌توجهی را فراهم می‌کند. در گوشه بالای سمت چپ هم یک حسگر LiDAR، یک فلش LED و یک حسگر دمای رنگ قرار خواهد داشت که می‌تواند به بهبود فوکوس خودکار و نورپردازی کمک کند.

در گوشه پایین سمت چپ، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور امنی‌ویژن OV50K قرار خواهد گرفت. در همین حال، گوشه پایین سمت راست نیز یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی را در خود جای خواهد داد. این منبع هیچ اطلاعات دیگری درباره مشخصات گوشی ارائه نکرده است. با این حال، شایعات حاکی از آن هستند که آنر مجیک 7 پرو به تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود آنر مجیک 7 پرو به یک پنل اولد با انحنای چهارگانه مجهز باشد و دارای یک بریدگی به شکل کپسولی مانند مدل مجیک 6 پرو باشد. همچنین، احتمال دارد این گوشی از رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی کند. در نهایت اینکه، این دستگاه ممکن است یک باتری سیلیکونی با ظرفیت حدود 6000 میلی آمپر ساعت داشته باشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow